lorre001
Puzzle Mastermind
verschrikkelijke cab, doet zeer aan mn ogen :S
rklok":1uv7bx9t said:hohohoho lees ik dit goed ? ; wordt hier nou een Candyliefhebber in de dop, gestuurd in de richting van een Woody???, waar gaat het heen met Nozomi Japanese Arcade and gaming
Ik zeg Sega Astro instapmodel, 395 euries!
rklok":1b5fipc3 said:ik had het wel gelezen... ik stuur liever naar een Candy, imo precies wat hij zoekt, maar ja ik verkoop dan ook Candies
rklok":2mo0jjak said:haha, ik geef ook niks weg![]()