A
Anonymous
Guest
Dankzij Grantspain van arcadeotaku heb ik, behalve de al gemelde 4x AWSD en 4x Egret 2, nog een aantal cabs kunnen bemachtigen, waaronder een New Astro City, een Blast City, nog wat Egret 2's en wat Egret 3's. 8)
Ik zal op korte termijn, vandaag of morgen, er een aantal te koop aanbieden, wederom tegen zeer scherpe prijzen.
Bovendien heb ik een goede deal kunnen maken met een transport onderneming voor het vervoer van 16 cabs (4 AWSD, 6 E2, 4 E3, 1 NAC en 1 Blast City), waardoor de huidige prijzen van de AWSD en de Egret 2 naar beneden kunnen en zullen worden bijgesteld, ook voor de al verkochte cabs.
Hou mijn verkoop topic dus goed in de gaten.
Ik zal op korte termijn, vandaag of morgen, er een aantal te koop aanbieden, wederom tegen zeer scherpe prijzen.
Bovendien heb ik een goede deal kunnen maken met een transport onderneming voor het vervoer van 16 cabs (4 AWSD, 6 E2, 4 E3, 1 NAC en 1 Blast City), waardoor de huidige prijzen van de AWSD en de Egret 2 naar beneden kunnen en zullen worden bijgesteld, ook voor de al verkochte cabs.
Hou mijn verkoop topic dus goed in de gaten.