What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

A dream come true (Street Fighter 3 3rd Strike related).

Ken

High Score Hunter
Vandaag is het dan eindelijk zover gekomen, toch wel een beetje een dream come true.
Naast mij staat een tas met daarin Street Fighters 3 3rd Strike incl. het complete CPSIII board, cd-rom drive,artwork en Capcom kick harness. Toen ze even lieten zien bij de winkel kon ik gewoon niet meer terug. Welke console deze game ook ooit op zal uitkomen, er is gewoon maar een echte versie. Bovendien is het de eerste Aziatische versie (enige verschil met Japanse is dat de Aziatische Engelse tekst heeft) die in toernooien gebruikt is en daarom ook meer gewild onder gamers in Japan en de artwork is nog uitgebreider. Duidelijke keus dus.

Daarnaast ook nog Cosmis Smash, Slashout, Zombie Revenge en Gunspike voor Naomi, maar dat mag vergeleken met 3rd Strike een bijzaak genoemd worden 8)
De rest van de schade vandaag is een rode Nintendo DS met Mario Kart DS en een paar Ps2 games als Espgaluda, Mushihimesama SE,Genji,Train SimulatorTsubame en Raiden III. Last but not least Goemon voor SFC.
Het is een hele tijd geleden dat ik een paar games heb gekocht, maar als het dan ook losgaat, gaat het ook goed los.
DSC_0538resize.jpg

DSC_0540resize.jpg

DSC_0542resize.jpg

DSC_0546resize.jpg

DSC_0543resize.jpg
 
Damn, 3s op de arcade kast. Ik wil er niet eens aan denken of ik wordt al gek :P.

Als ik nu nog opnieuw een arcade kast uit zou kunnen kiezen zou ik echt niet meer voor een 4 button kast kiezen, maar voor een 6 button gaan.
 
Ik zou echt nooit aan CPS3 beginnen, ivm de suicide-battery...die kan niet gephoenixed worden namelijk.
 
Er zit niks anders op, en maar gewoon regelmatig spelen, dan kan de battery erg lang mee. Het is juist gevaarlijk als je nooit speelt, dan loopt ie sneller leeg dan als je regelmatig bezig bent, raar maar waar.
 
Zo jij hebt goede inkopen gedaan Ken! Zeg het is dus mogelijk om een keer een Nozomi Mariokart DS competitie te organiseren? :) Neem aan dat dat moet lukken via Nintedo WiFi connection....
 
:D

Is 3rd strike eigenlijk lage of hoge resolutie? En is Mushihimesama een beetje mooi geport op de PS2?
 
addict":lkzahae7 said:
:D

Is 3rd strike eigenlijk lage of hoge resolutie? En is Mushihimesama een beetje mooi geport op de PS2?

Het had zoveel beter kunnen zijn als het door Arika werd gedaan, zoals de resolutie is een wereld van verschil als je de Arika ports van Cave gewend bent. Zie ook mijn impressie over Mushi: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=215

Anyway, kijk dat zijn nou zwaar toffe aanwinsten vind ik! Ach iedereen heeft wel eens tijden dat men minder koopt en een zware comeback heeft. Veel plezier er mee. ;)
 
Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*
 
Battery gaat gem. 5 jaar mee, maar dat zal wel met regelmatig spelen zijn. Mocht ie ooit de flikker in gaan dan kan je hem opzich wel bij Capcom laten fixen maar hoeveel geld ze daarvoor vragen geen idee.

Het is idd jammer van die suicide, ik had eens een SFA3 pcb en was van plan om er in te investeren (cab enzo) maar vond het toch te zonde met het oog op die suicide ook al is cps2 wel te reviven, heb daar geen verstand van. Geruild dus. Jammer want ik zou die shit best eens op een kast willen hebben.
 
Gungrave":2pobc81r said:
Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*

Check de frontpage ;)

Ik heb wat foto's voor je online gezet 8)
 
Mildoe":33743kgb said:
Gungrave":33743kgb said:
Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*

Check de frontpage ;)

Ik heb wat foto's voor je online gezet 8)

Thx maat, erg bedankt. Maar dat zijn erg mooie aanwinsten Ken, en een mooie staat zo te zien! Gefeliciteerd om het zo maar te zeggen =)
 
DSC_0543resize.jpg

Foto's staan nu in de beginpost, ik krijg alleen zombie revenge niet geopend Mildoe!
 
Very nice Ken.

Als ik jou was zou ik Warzard/Red Earth aanschaffen, die game wil ik echt eens spelen...maja geen port (why????) en CPS3 is nog niet ge-emuleert...
 
Trouwens, over Mushihimesama, ik hoop niet dat de port zo slecht is dat mijn ogen gaan bloeden als ik em via RGB speel?
 
Warzard staat nog op het lijstje om voor terugkeer mee te nemen, wat dacht jij dan...
 
Back
Top