What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

80's Arcade gaming

ik mis die petjes vooral, die goedkope petjes van een soort schuim waar je toen al eigenlijk niet mee gezien wilde worden.
ging altijd zo lekker jeuken voorop je hoofd.

Ouderwets gezellig die hallen. Mensen kijken/hangen ook bij kasten. Op je gemakje je zakgeld erdoorheen jassen met je vrienden.
Heerlijk :D

Goeie ouwe tijd inderdaad! Ik zit nu weekje bij Center Parcs, maar die 'automatenhal' van vroeger is ook niets meer van over. Voornamelijk van die apparaten waar je tickets mee kunt winnen voor belachelijke prijsjes, erg jammer! Verder staan er nog wat racers, een shooter, 3 airhockey's en 2 flipperkasten. Was er gister even met vrouwlief en de kleine (2 jaar)... Kleine vond het geweldig, al die lampjes en geluiden. De vrouw 'ik word hier knettergek' haha. Gaat dat bij jullie ook zo?

Back