What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

8 naomi's in Deventer

Echt niet normaal hoeveel cabs er nu in NL/BE rondcirculeren man!
 
Denk dat ze allemaal uit de exploitatie verdwijnen omdat de gokkast populairder is. Oftewel meer geld aan te verdienen valt. Dat betekend ook dat er veel old/new stock over blijft. Dus denk dat we nog veel meer Naomi / Lindbergh cabs gaan zien. Jammer dat de Lindbergh's in Europe niet Sitdown zijn.
 
De 'lindbergh' in deze sale is een doodgewone Naomi upright; maar dan met een lindbergh moederboard erin gepropt. (alsnog gaaf daar niet van)
 
Robert":na27yuae said:
De 'lindbergh' in deze sale is een doodgewone Naomi upright; maar dan met een lindbergh moederboard erin gepropt. (alsnog gaaf daar niet van)

Doodgewoon? (ouch!) In deze sale wel ja. Maar Lindbergh cabs zijn ook verkrijgbaar trouwens op hetzelfde adres.
 
Volgens AndyGeezer op AO Euro 2800,- Lindbergh + VT3 Splinter nieuw. Misschien kun je wel een deal maken? :)
 
goatboy":1ntpi7it said:
Doodgewoon? (ouch!) In deze sale wel ja. Maar Lindbergh cabs zijn ook verkrijgbaar trouwens op hetzelfde adres.
De NAOMI universal cabs zijn in overvloede in Europa te vinden en is daarom dus ook in mijn ogen 'doodgewoon' (niet minder gaaf om te hebben natuurlijk). Nét als de Astro die in Japan niks bijzonders is....
 
Zou wel echt een koopje zijn in ieder geval, had ik het maar over... zijn er geen gegevens bekend van die verkoper?
 
Tja voor een leuke lindbergh SD zou het best leuk zijn, alhoewel nog steeds aardig duur voor een PC en een LCD tv op een doosje ;) Maargoed helaas hebben we alleen van die wazige standup lindberghs in europa zover ik weet, en daar word ik persoonlijk al helemaal niet vrolijk van :roll:
 
ne0":6oexujyf said:
Tja voor een leuke lindbergh SD zou het best leuk zijn, alhoewel nog steeds aardig duur voor een PC en een LCD tv op een doosje ;) Maargoed helaas hebben we alleen van die wazige standup lindberghs in europa zover ik weet, en daar word ik persoonlijk al helemaal niet vrolijk van :roll:

Klopt, De SD is nog te pruimen maar de standup ziet er gewoon afzichtelijk uit. Lijkt trouwens verdacht veel op de Atomiswave upright van Sammy. Zeker dezelfde designers. Vewlix F is wat mij betreft DE current-gen cab.
 
Ik wist niet dat er standup lindberghs bestonden. Vewlix is zeker de mooiste next gen cab, ik vind het zelfs een van de mooiste cabs ooit gemaakt. Het cabinet noir van Namco is enigzins te pruimen, Lindbergh vind ik zelf een stuk mooier maar te vierkant. Over een paar jaar gaan we hier zeker een Vewlix importeren, gegarandeerd.
 
Back
Top