What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

Psykick":i2zxcuvn said:
Erg coole setup! Maar breedbeeld trinitron is natuurlijk ook nog steeds FAIL hehe

Moest ervan komen natuurlijk :P

Tja ik had dat geweldige ding staan he.... hij is klein, scherp, mooi, ken hem op 4:3 instellen, maar persoonlijk vind ik het er in breedbeeld net zo goed uit zien... heb nou niet het idee dat alles zo gestretched is dat het er niet meer uitziet... wellicht komt dat door de NTSC resolutie in plaats van PAL.... geen idee.
 
Ik weet dat ze helemaal te gek zijn, maar ik kan geen compromissen maken wat dat betreft. Het gaat er natuurlijk wel om wat jij ervan vindt. Als jij tevreden bent is het prima toch!
 
Eindelijk naar meer dan een jaar wachten...
Grotefoto-7HUT3OSV.jpg

Grotefoto-6QCW8U3E.jpg


Tijd om hem eens uitgebreid te gaan testen...
Wordt vervolgd.... 😉
 
Zover ik weet een briljant apparaat, maar geen RGB scart is een major letdown! Toch benieuwd naar een in depth review :)

Veel plezier ermee!
 
Reviews zijn oke en de console is betaalbaar 100 euro zonder verzenden.
Scanlines zit er ook in ben benieuwd wat je er van vindt
 
Jup ben benieuwd; deze box bevat alleen hardware om alles te emuleren. Benieuwd hoe de snelheid gaat bevallen.
Nog geen reviews gelezen.
 
Back
Top