Abc123":2onbf8uy said:Ok, dus toch eindelijk ook een 3DS gehaald. Welke spellen heb je ervoor?
Lekker klein ding heb ik dus. 8)Ratson":3191n1yj said:Abc123":3191n1yj said:Ok, dus toch eindelijk ook een 3DS gehaald. Welke spellen heb je ervoor?
Een 3ds XL, dus niet zo'n mini ding ;-)
Ik zit er zelf aan te denken om New Super Mario Bros 2 te halen. Misschien ook Tekken en Street Fighter 4 erbij....maar eerst wachten op mn geld.vwbabe84":1ajhygb4 said:Nu nog alleen animal crossing ga deze week nog tales of the abyss ophalen.
Was niet het plan, hoezo?dexx":2pvs8i50 said:mooie 3DSheb zelf de pikachu editie, nemen er nog mensen hun 3ds mee naar de retro game experience??
vwbabe84":3i7us2cd said:Neem hem zeker mee. Is niet erg warm morgen maar kom als beloofd in kort rokje en nozomi shirt![]()