What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

3ds xl animal crossing

vwbabe84

Cabinet Dweller
Heb er even voor moeten sparen. Ik wilde graag deze uitvoering van de 3ds omdat ik ook fan was van animal crossing op de ds (heel trouw 2 jaar elke dag gespeeld).

Ben er erg blij mee nu alleen vandaag een 2e hands tales of the abyss ophalen bij nedgame.
 
Mooie uitvoering van de 3DS enne.... heel trouw 2 jaar elke dag gespeeld ....... noem ik echt toewijding !

Tales ot Abyss zou bij mij ook hoog op het verlanglijstje staan ware het niet dat ik zo'n ernome backlog heb met jrpg's.

Laat je nog weten hoe TotA speelt?
 
Ik moet talesgame nog ophalen maar ik heb ds/3ds bijna alleen maar voor rpg en animal crossing. Ik was echt heel trouw maar was ook wel een leuke ervaring. De mensen waar je af en toe online mee speelt met animal crossing echt grappig.
 
vwbabe84":1ajhygb4 said:
Nu nog alleen animal crossing ga deze week nog tales of the abyss ophalen.
Ik zit er zelf aan te denken om New Super Mario Bros 2 te halen. Misschien ook Tekken en Street Fighter 4 erbij....maar eerst wachten op mn geld.
 
mooie 3DS :) heb zelf de pikachu editie, nemen er nog mensen hun 3ds mee naar de retro game experience??
 
Back
Top