What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

3DS gekraakt?

En zijn er al ervaringen mee?
Ik zie trouwens dat de sky3ds op internet voor 90 euro wordt aangeboden.
 
Ik heb vorige week de sky3ds besteld. Ben erg benieuwd of het goed werkt. Ik zal een kleine review schrijven als ik hem hebt en hem uitgeprobeerd hebt.
 
groo1306":1165vrzx said:
Ik heb vorige week de sky3ds besteld. Ben erg benieuwd of het goed werkt. Ik zal een kleine review schrijven als ik hem hebt en hem uitgeprobeerd hebt.

Nice! Ben erg benieuwd. Als dat goed draait ben ik nog wel te porren voor een 3DS (XL).
 
Er zijn genoeg leuke spellen voor, dus daar ligt het niet aan ;)
Laat die review maar komen hoor! Ben ook erg benieuwd.
 
Ik verwacht het kaartje volgende week. Dan zal ik hem testen en mijn bevindingen delen met jullie. Ben wel erg benieuwd. De reacties op het net zijn toch wel erg verschillend.
 
Back
Top