What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

38" Hantarex scherm toch te koop!

Psykick

Loop Survivor
Heb de ruimte en het geld nodig en ga er voorlopig niet mee aan de slag! Hopelijk heeft iemand er de ruimte voor, want hij is vel supervet, maar ook een ruimtevreter! Komen kijken kan altijd!

Mag weg voor 100 Euro!!

Hier een topic ervan :

viewtopic.php?f=6&t=14638

Doe je die weg?
Wat zijn de maten van dat ding?
Welke aansluitingen zitten erop. mischien voor me dreamcast, gezien veel games niet via VGA werken.

zet anders ff een foto van de gehele set bij de post (linkje werkt niet)

Heb ff gekeken, maar dat gaat niet passen hier.
Maar geweldig ding
Zou een ikea kast dit wel houden :oops:

De maten zijn 80cm hoog X 90cm breed X 55cm diep

Hier wat foto's, was een beetje moeilijk te nemen, maar je krijgt wel een idee ;)

DSC01125.jpg

DSC01124.jpg

DSC01123.jpg

DSC01121.jpg

Wat een vet ding. On screen display, impedance switch.. en audio..?

Oh, had de specs op Internet even opgezocht. Moet ongeveer 56 kilo wegen.

Man, het is wel een coool ding, maar hij moet bij mij twee halfronde trappen op.. :-| Dat is eigenlijk wat mij tegenhoudt.

Psykick en ik hebben met Beatmaster erbij een Egret 2 incl. beeldscherm (ca. 100 kilo) 2 trappen omhoog getild, so nothing we can't handle :)

Keer daarna toch maar even het scherm eruit gehaald haha.

Met 3 man me NAC omhoog getilt.
Ook een trap met 2 bochten.

Ik baal, ik heb echt geen plek, maar zo vet scherm.

Cageman, ik kom wel helpen tillen hahaha

cotje":38wdfogy said:
Damn, hij is te groot voor mijn cab :cry:

:shock: had je het over cab? Hahaha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen hehe, behalve als je een Megalo of zo hebt waar je hem in wilt stouwen. Voor de rest is dit een monitor waar je een cab omheen moet bouwen :lol:

Back