What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

360 NTSC-J

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ken,

wat kosten de Japanse 360's daar nog (met HD) en een copietje van Seno No Ronde ?
 
Ok, thx. Bij Yesasia kosten ze ongeveer 380 Euro maar met free shipping. Wel zonder game welliswaar.
 
Mijn advies is nog even een paar maandjes te wachten op de release van de PS3 en je krijgt geld toe als je een 360 meeneemt.
 
Ken":16ubxq8l said:
300 euro incl Senko no Ronde maar shipping is ook minimaal 100 euro.

What does this mean? I'm intersted in a JP Xbox 360 and Senko no Ronde also.

Thanks!
 
gamejunkie":3cmhwn4p said:
Ken":3cmhwn4p said:
300 euro incl Senko no Ronde maar shipping is ook minimaal 100 euro.

What does this mean? I'm intersted in a JP Xbox 360 and Senko no Ronde also.

Thanks!

It's €300,- including Senko no Ronde, but shipping is also at least €100,- ;)
 
Fonzi":1ul7nk83 said:
Ok, thx. Bij Yesasia kosten ze ongeveer 380 Euro maar met free shipping. Wel zonder game welliswaar.

I did some searching. Yesasia sells 360 Premium pack for 380 euro's with free shipping, without a game that is. Maybe that's a better deal.
 
Yeah with shipping probably a better deal and it saves me a trip to the post office with a heavy box ;)
 
Back
Top