What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

360 - Guwange komt binnenkort uit

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Is er al op MAME toch? Hehehe....ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien op de 360.
 
missjumjum":13keo6gf said:
Yes finally it is cheaper than the PCB.
Hope it looks good.
For me, one of the best CAVE GAMES.
Nevertheless, the PCB will buy myself if it is cheaper 😉

Heheh.. that will never happen ;-)
 
Thanks for poting the interview. It's great to read that there will come more Cave game to the 360 and XBLA. :D
 
I was counting down the days until release. Must download this when I get home :)

Ik telde de dagen af tot ie uitkwam. Ga hem downloaden zodra ik thuiskom! :)
 
Back
Top