What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

31KHz compatible systems

waiwainl

Administrator
Staff member
Nu ik eindelijk 31KHz aan kan (dat kon ik al in 1988 met m'n 286, maar blijkbaar in 2016 kun je er ook blij van worden 😉 ). Ben ik benieuwd welke systemen ondersteunen dit eigenlijk nog meer?

Ik heb nu een Naomi, Taito TX2 en een Atomiswave (bijna althans).
De TriForce en Chihiro ondersteunen het volgens mij ook.

Maar zijn er nog meer?

Zijn sowieso nog meer. Je hebt Lindbergh, Triforce, Ringwide/edge denk ik ook wel...
Dan is er nog de Arcana Heart pcb (jamma connector + vga video). En NAMCO 357 is HD, misschien ook 640x480?

Zullen vast nog wel meer zijn. Staat me bij dat het eXamu EX-board ook HD is.

Arcana Heart ziet er zeer tof uit in 31KHz (is trouwens 31KHz only, ook via de Jamma).
Namco System 246/256 heeft ook een switch 15/31KHz

PascalP":2z668ts1 said:
Arcana Heart ziet er zeer tof uit in 31KHz (is trouwens 31KHz only, ook via de Jamma).
Namco System 246/256 heeft ook een switch 15/31KHz

I know, heb Arcana al tijdje in huis... moet alleen nog steeds de Blast terug draaien naar hori... :(

Namco System 246 for the win! Spijt, spijt en nog eens spijt dat ik hem heb weg gedaan met Soul Calibur 2, en Soul Calibur 3 Arcade Edition....

Wel hardware met een gebruik handleiding.... maar zo tof :)

Wat had Beau ook alweer, met die GBA cards er in. Daar had hij ook Deamon Bride op. ben de naam kwijt

weet niet of je muziek games speelt ;) pop'n music bemani PC ondersteunt 31khz, kan je zo omzetten met een dipswitch op het I/O board

Is mij anders nog niet gelukt om het goed werkend te krijgen... (tips mag je via PM sturen).

Originele hardware blijft toch de real deal :)

Back