What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

3 weken Japan!

sjorspion said:
@dadude Ja, zou graag ook nog een keer terug willen om vanuit Tokyo richting het noorden te gaan. In het uiterst noorden zou je erg mooie duiklocaties hebben.

Bij mij is het nu ook, omdat die kerel van abroad in Japan in Sendai woont. En hij vanaf daar allerlei locaties daar bezoekt.

Maar eerst staat New York bovenaan de lijst :-)

Coole foto's! Ik krijg meteen zin om weer naar Japan af te reizen, wat een geweldig land was dat.
Duurt nog wel even voordat ik met vrouw en kind weer ga, maar ben wel van plan om over twee jaar naar Tokyo te gaan om daar een week in de Aikido Hombu Dojo te gaan trainen.

cthulhu said:
Coole foto's! Ik krijg meteen zin om weer naar Japan af te reizen, wat een geweldig land was dat.
Duurt nog wel even voordat ik met vrouw en kind weer ga, maar ben wel van plan om over twee jaar naar Tokyo te gaan om daar een week in de Aikido Hombu Dojo te gaan trainen.

Verkoop je toch wat Cave games ;-)

Da Dude said:
Verkoop je toch wat Cave games ;-)

Wat zijn dat?

Nee, qua kosten moet het opzich wel gaan, maar 12 uur in een vliegtuig zitten met een jochie dat niet stil kan zitten zie ik niet zitten...

Is het misschien handig om een lijst te maken, in een nieuwe topic, van de betaalbare arcade shops in Tokyo etc waar mensen van dit forum zelf zijn geweest? En andere game shops om zeker te bezoeken als je in Tokyo en omstreken bent?
Ik zit nu steeds door allerlei oude topics te spitten om zoek naar die info ;)

Net zoiets als de arcade link topic.

Back