What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

25"crt beeldbuis gezocht (MK2)

Status
Not open for further replies.

Morpheus

Combo Keeper
Hallo iedereen.

Ik ben op zoek naar een 15kHZ 25 Inch beeldbuis voor in mijn MK2 cabinet.
Van mijn huidige scherm is de Yoke overleden.
Het chassis (WG K700) werkt nog wel.
Een compleet scherm met chassis is geen probleem, maar een losse beeldbuis mag ook.
Het zal lastig worden er een te vinden, maar ik probeer het toch..

groeten, Jeroen.
 
Hey Jeroen, volgens mij staat er een 25 inch arcade scherm te koop op marktplaats. Hij staat onder verzamelen automaten overige. Misschien heb je daar wat aan?
 
goed bedoeld hoor.

de advertentie die momenteel op MP staat is ook gevraagd, maar van een adverteerder genaamd Timo.
heb hem ook al gebeld. aardige gast.
helaas nog geen monitor kunnen vinden.
duss.. wie weet er nog iets?
 
Mooi dat het is gelukt.

Misschien een domme vraag, maar heb je nu een monitor gevonden of een (televisie) beeldbuis?
 
ik durf het niet te gokken.
het kostte mij al genoeg moeite om deze monitor te vinden :mrgreen:
maar dan nu de vraag:
is er een manier om de 110 volt te smoren naar 100 volt?
potmeter-weerstand oid?
of is dit een hele domme vraag?
 
de Nanao monitor wekt.
toch geen risico genomen en een 100 volt trafo geplaatst, alleen voor dit scherm.
werkt erg goed.
iedereen vriendelijk bedankt voor jullie input.

dit topic mag op slot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top