Morpheus
Combo Keeper
Hallo iedereen.
Ik ben op zoek naar een 15kHZ 25 Inch beeldbuis voor in mijn MK2 cabinet.
Van mijn huidige scherm is de Yoke overleden.
Het chassis (WG K700) werkt nog wel.
Een compleet scherm met chassis is geen probleem, maar een losse beeldbuis mag ook.
Het zal lastig worden er een te vinden, maar ik probeer het toch..
groeten, Jeroen.
Ik ben op zoek naar een 15kHZ 25 Inch beeldbuis voor in mijn MK2 cabinet.
Van mijn huidige scherm is de Yoke overleden.
Het chassis (WG K700) werkt nog wel.
Een compleet scherm met chassis is geen probleem, maar een losse beeldbuis mag ook.
Het zal lastig worden er een te vinden, maar ik probeer het toch..
groeten, Jeroen.