What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

20th neogeo shirts

Count me in 4 one as well. Ik kan het ook allemaal niet lezen, wellicht iemand anders?

Als je samen wilt bestellen Ziek hoor ik het wel, scheelt wellicht shipping!
 
Rklok to the rescue wat nice.

Ik wil in ieder geval beide samurai spirits t-shirts in in zwart en maat LLL, als het goed is is dat XXL of in de buurt ervan :)

heb je een gedachte in je prijs in gedachte ? misschien dat ik er een Fatal Fury er ook bij doe. Alvast bedankt man.
 
Dan wil ik er graag 2. Fatal Fury / red / size M en Samurai Shodown II / black / size M.
 
wat voor fit zijn die shirts?

zijn dat normale shirts, of van die lomp grote shirts zoals metal /catalogus shirts meestal zijn?
 
oe!! ik wil er ook wel 1 :)
met de neo cab erop :D
heb maat XL... neem aan dat dat LL is?
 
Naar die SS 2 en de MVS cabber (twee keer zwart) heb ik wel oren.

Zie die MVS alleen niet terug op de site (2e link)
 
Heb even gerekend , prijzen :

Van boven naar beneden :

Shirt 1 : 66 euro
Shirt 2 : 51 euro
Shirt 3 : 51 euro
Shirt 4 : 56 euro
Shirt 5 : 56 euro

- Prijzen bij afname van minimaal 10 shirts
- Prijzen op basis van EMS levering van Japan naar NEderland
- Prijzen ex verzending Nederland
- Prijzen incl 19% btw
 
SD5k":1r0gw7ip said:
Dat is echt ziekelijk duur voor een simpel shirt. :?

Het grootste deel van de prijs zit hem in de handling, fees, import en shipping enz..

De shirts zelf zijn niet zo duur...rechtstreeks kopen is het beste , maar dat is volgens mij onmogelijk ...
 
damn dat is wel erg jammer, thanx for trying.
Hopelijk is er wel ergens een directe shop voor deze shirts.

Zelf hoopte ik op 30 a 35 per shirt.
 
Maakt die ene gozer op arcadeotaku niet dit soort shirts? Zo ingewikkeld ziet de artwork er niet uit.
 
Lordstar op AO maakt allerlei shirts, super kwaliteit en coole prints: SNK, capcom, sf, Cave etc etc.
 
Lordstar is een toffe gast,hij had geen snk shirts meer liggen en heeft er toen maar gelijk een gedrukt voor me op ic'09
DSC00333.jpg
DSC00329.jpg
 
Dat is zijn goatie(sik) past goed bij zijn gucci bril :lol:
Evengoed echt een aardige gozer.
 
Back
Top