sombetzki":1ndk2lbz said:Update van mijn contactpersoon :mrgreen:
Morgen vliegt ze naar Rusland voor de Olympische spelen. Ze verwacht 16 februari weer in Nederland te zijn en neemt dan contact met mij op... Even geduld dus
Anunaki":32t924fz said:Ik wil er iig 10
Cageman":32t924fz said:Ok, jongens en meiden: pm Anton even als je een wens hebt.