Ken
High Score Hunter
Ik heb een beetje een dubbel gevoel aan de verjaardag van de Nintendo 64 overgehouden de afgelopen dagen. Aan de ene kant natuurlijk het gevoel van 'is het alweer zo lang geleden', aan de andere kant een gevoel van 'wat is dat nog kort geleden'. De grafische power die ik vorige week op de Tokyo Game Show zag op de PlayStation3, vergelijk dat eens met de Nintendo 64.
Wat is er de afgelopen 10 jaar allemaal wel niet gebeurd in dit wereldje en wat staat er ons dan nog in godsnaam te wachten?
Neemt niet weg dat de Nintendo 64 een uitstekende console is geweest. Kwaliteit over kwantiteit zullen we maar zeggen, mede dankzij Rare met heftige titels als Banjo Kazooie. Andere titels die in mij opkomen zijn Turok, Mario Kart, Goldeneye, Starfox en natuurlijk het beste spel allertijden, Super Mario 64. What did I just say? Happy birthday.
Wat is er de afgelopen 10 jaar allemaal wel niet gebeurd in dit wereldje en wat staat er ons dan nog in godsnaam te wachten?
Neemt niet weg dat de Nintendo 64 een uitstekende console is geweest. Kwaliteit over kwantiteit zullen we maar zeggen, mede dankzij Rare met heftige titels als Banjo Kazooie. Andere titels die in mij opkomen zijn Turok, Mario Kart, Goldeneye, Starfox en natuurlijk het beste spel allertijden, Super Mario 64. What did I just say? Happy birthday.