What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    He Robert Bedankt voor je gastvrijheid, leuk dat we een deal hebben kunnen maken met Point Black 2.
  2. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Omdat de meeste niet het hele verhaal kennen, dat ik de afspraak niet ben nagekomen. En nee, ik hoef er niet de hoofdprijs voor.
  3. A

    Akuma's Gameroom

    Superleuke kast de TOM
  4. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Supermooi deze After Burner
  5. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik ben degene die er 2 heeft staan helaas, ik laat ze zaterdag gratis ophalen
  6. A

    Ultra Arcade met 530 games, geen beeld meer, gratis

    Ik heb hier een Ultra Arcade , met 530 games, maar hij start op, maar ik krijg geen beeld. De kast is blauw / geel in ziet er keurig uit, maar hij mag gratis afgehaald worden, fotos krijg ik helaas niet geplaats, of stuur een mailtje naar verbruggen@hetnet.nl Grt Pieter
  7. A

    Gezcoht Arcade kast

    Ik heb nog wel een masterplay kastje staan, met een goede monitor, kost e 75 Grt Pieter
  8. A

    naomi confidential mission 2 x

    Naomi Confidential Mission, 2 x , Geen fotos helaas, verkocht
  9. A

    Vraagje ivm photoplay silverball

    Ok, jammer ,maar er is nog een manier, maar dat laat ik je volgende week weten, hij gaat het even navragen voor je
  10. A

    Vraagje ivm photoplay silverball

    Hey Moet 1641 zijn, succes
  11. A

    Vraagje ivm photoplay silverball

    Hey Bjorn Dat is een exploitanten code, ik vraag het vanavond iemand die er veel verstand van heeft, komt goed
  12. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    12 verkocht. lijkt mij optimitisch, zeker voor e 2500, wat toch best wel geld is.
  13. A

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik heb er nog 3 liggen inklusief chip, mogen alle 3 voor e 100 weg
  14. A

    Monitor burn maximus!

    Kan wel zijn, maar 2 naomis virtua striker 2004, 2004 en virtua striker 2004, 2006, met platte sanwa monitor geheel compleet met systemen voor beide e 250 is toch ook geen wereldprijs
  15. A

    Monitor issue's ( Naomi cab monitor)

    Dank je Hasan, ik breng het misschien wat bot, maar ik verkoop het as is, en ik heb geen zin om daar een hoop tijd in te steken, kast is al gereserveerd en word morgen opgehaald btw
  16. A

    Monitor issue's ( Naomi cab monitor)

    Bedankt voor je mening
  17. A

    Monitor issue's ( Naomi cab monitor)

    Denken jullie nou echt dat ik voor die armzalige e 50 er een hoop tijd in ga steken, in onderdelen is deze naomi al veel meer waard.
  18. A

    gd rom 2 x

    Hoi Ken Geen zorgen, ik heb bijna niets meer staan, dus advertenties komen er niet meer.
  19. A

    te koop 4 naomi wegens beeindiging hobby

    Voor die e 500 krijg je er ook nog onderdelen en een mooie lichtbak van een daytona twin bij
Back
Top