What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    yes, ik ben hiervoor wel te porren :)
  2. D

    DEXX weer een jaar ouder!!!

    hahaha ;) toch nog bedankt man!
  3. D

    Groove Coaster 3

    ahum? :shock: dus wel :P Hasan had een video waarbij hij vroeg wie em kan temmen... :) game is leuk, voor een non konami music game
  4. D

    Groove Coaster 3

  5. D

    DEXX weer een jaar ouder!!!

    hehehe :) bedankt mensen!!!
  6. D

    DEXX weer een jaar ouder!!!

    haha, bedankt luitjes :) en Da Dude... voortaan wel een recentere jubeat foto pakken he :) lol
  7. D

    Mini Arcade tijdens COOL Japan Leiden

    ben d'r geweest, best geinig :) onder het gamen kwam er een muziek video langs met de muziek die ik weer ken van Jubeat :P het is wel een 2e ronde waard :)
  8. D

    Nintendo Switch

    neen, heb wel een screenprotector :)
  9. D

    Nintendo Switch

    HIER, daarom liever geen "emulators" op je table... ehh, switch kopen :P, nothing beats the real thing, maar die kan je niet meenemen, moeilijk moeilijk.. over Zelda... :mrgreen: echt een vette game, even naar een tempel lopen... "even lopen" zucht :P
  10. D

    Arcade locaties

    waaronder moet ik kijken?? of zoeken in dit geval? de link werkt niet :(
  11. D

    Retro Planet Event "Voorlopig Afscheid" 27 Augustus!

    ik ben er gewoon, kan ik het nog mooi inhalen van de vorige keer :P
  12. D

    Arcade locaties

    damn, als iemand die games nou kan opkopen.... stond een iron man stewards offroad en chase hq upright toen ik er het laatst was.. alle outrun units zijn al gered door nozomi members :) nu de REST NOG!!!
  13. D

    Arcade locaties

    ze zijn wel aan het upgraden daar, alle oude classics zijn nu wel weg denk ik :(
  14. D

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    hmm, hun facebook page is al een lange tijd niet bijgewerkt en de website is nog steeds niet online... ik vrees het ergste :(
  15. D

    31KHz compatible systems

    yep, geen gekloot met hacks enzo :)
  16. D

    Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen

    horror verhalen.... hou eens HEEEEL gauw op :(
  17. D

    31KHz compatible systems

    weet niet of je muziek games speelt ;) pop'n music bemani PC ondersteunt 31khz, kan je zo omzetten met een dipswitch op het I/O board
  18. D

    Arcade locaties

    hij staat al op de site.. onder KIDSPOT, kan bevestigen dat deze hal nog volop leeft :D
Back
Top