What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Gefeliciteerd Rano!

    Ken? Ben jij het? Wat is er gebeurd met je nickname?
  2. Rano

    Gefeliciteerd Rano!

    Dank jullie wel! Haha. Ik dacht vandaag (eens in de 2 jaar), hoe zou het op Nozomi gaan.
  3. Rano

    Hieperdepiep voor Beatmaster-P

    Van harte gefeliciteerd Pascal!
  4. Rano

    Nozomi is vernieuwd!

    Ziet er goed uit jongens! @Ken @cageman: kunnen jullie mijn e-mailadres uit het adminpanel halen? Elke keer als een iemand zich registreert krijg ik een bevestiging per e-mail. THANKS!
  5. Rano

    Street Fighter IV

    Inderdaad. Kijk ook naar het succes van New Super Mario Bros. 2D gameplay en een 3D uiterlijk. Het werkt gewoon. Nu nog een Sonic met 3D graphs en 2D gameplay :roll:
  6. Rano

    Death Tank voor XBLA!!!

    1200 punten. Veel te duur. Irritante trend bij XBLA games.
  7. Rano

    Street Fighter IV

    Godver de godver scheisse!!! :'( !!! Halo Wars, Street Fighter IV en Resident Evil 5 maak ik gewoon niet mee :(
  8. Rano

    Halo Wars

    Ik heb de demo gister gedownload. Wat een vette game! Ik ben sowieso into RTS. Heb veel games van Ensemble Studios gespeeld en ben qua verhaal/setting fan van Halo. Het is idd de eerste goedwerkende RTS op een console. Hij speelt heel erg goed en snel. Je levert wel wat complexiteit in. Het is...
  9. Rano

    GamesTM, Gamez magazine, what's the deal

    Famtisu en de Edge vind ik leuke bladen. De rest hoeft van mij niet zo.
  10. Rano

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    Wat is een goede VGA monitor om een DC op aan te sluiten? Los van een arcade kast dus? Want ik heb hier nog een US DC liggen. Maar op mijn LCD TV ziet het er niet uit.
  11. Rano

    Call of Duty 4

    M4 is inderdaad een heerlijk wapen. Ik heb alleen het idee dat de M16 net iets sterker is. Maar goed. Die kan maar 3 kogels afvuren.
  12. Rano

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    2 stools voor mij als de prijs goed is.
  13. Rano

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Ik heb in mijn enthousiasme er overheen gelezen. Almighty, ik doe mee. Zet me maar op de lijst!
  14. Rano

    GTA IV

    Echt wel. Dan heb ik op mijn werk wat te doen. Geilen naar mijn statistieken :D
  15. Rano

    Sonic Unleashed

    Het ziet er netjes uit. Maar hoevaak zijn we al teleurgesteld. Toch blijf je maar hopen he ? :P
  16. Rano

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Shit. Shit. Shit. Ik heb dit hele topic gemist. Nou, mocht er iemand uitvallen dan zou ik heel graag de plek van diegene innemen!
  17. Rano

    Easter Egg Sale Play-Asia

    Hmm. 30 euro voor een DualShock 3. Hmm. Da's best interessant :)
  18. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    Prachtig. Het mooiste vind ik nog de controller. Waar heb je hem bestelt Ken?
  19. Rano

    GTA IV

    Ik heb hem ook gepreorderd. Vooral de aankondiging van de Rockstar Games Social Club vind ik erg tof. Berichtje van Tweakers: Ik geil op statistieken :roll:
  20. Rano

    Metal Gear Solid 4

    Die PS3 is echt moddervet. Wat is het toch jammer dat ze die shizzle niet in de EU releasen.
Back
Top