What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    Arcade Otaku asbak

    Heb laatst een Blast panel geimporteerd van Yahoo Auctions. Beide balltops hadden een smeltplek waar iemand er een sigaret tegenaan had gehouden. :roll:
  2. M

    Arcade Otaku asbak

    Oh, zijn er mensen die zo'n ding niet als centenbakje gebruiken dan? :lol:
  3. M

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Erg naar m'n zin gehad. Kijk er naar uit om vaker naar bijeenkomsten zoals deze te komen! (En iets meer te socializen :oops: )
  4. M

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Last minute toch vervoer geregeld, dus ik meld me aan! 3 outrunners en 2 mee eters als dat nog kan :D
  5. M

    Promax TA-903B CRT Analyzer/Rejuvenator net op gehaald..

    Ik heb twee buizen waarvan ik wel benieuwd ben wat voor leven er nog in zit, zijn beiden overbelast geraakt door een defect nekbord. Misschien kunnen we binnenkort een afspraak maken om te experimenteren?
  6. M

    Gratis DVD's van vroegah (Twilight)

    Probeer info@awesomeretro.org of 06 32 27 25 04 :)
  7. M

    Gratis DVD's van vroegah (Twilight)

    Heb je eerst even contact opgenomen met de lui van https://twilight-cd.com/ ? Zij zijn op zoek naar alle originele (en imitatie) twilight cd's en dvd's om ze te documenteren.
  8. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Als het aan Henk Rogers en de "Tetris Company" die de copyright beheert ligt niet, die hebben het liefst dat alle games hetzelfde zijn en zo versimpeld dat je het met vette hamburgervingers op een touch screen kan spelen, maar er zijn gelukkig tussen de jaren 80 en 90 best een aantal variaties...
  9. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Goed om te horen dat ik bij gelijkgestemden terecht ben gekomen... :lol:
  10. M

    Gezocht: 29" tri sync 696X monitor

    Ik ben op zoek naar een tri sync monitor met een beeldbuis met 696X in het typenummer (dit vanwege aansluiting op de bezel). Merk of chassis maakt niet uit, mounting frame heb ik zelf ook nog liggen dus zelfs dat is optioneel. Aangezien dit mijn eerste post is in het trading forum hier...
  11. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi! Ik ben Muf, medebeheerder van Tetrisconcept en arcade nerd sinds ongeveer 2008. Ik heb me voorheen altijd tot Engelstalige forums beperkt (eerst Killercabs en later Arcade Otaku) omdat ik het niet zo heb op de Nederlandse stijl van forum moderatie (teveel regeltjes en betweterige...
Back
Top