What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    VERKOCHT: Mitsubishi XC-2930C

    Ondanks dat ze syncen vanaf 15khz blijven de RGB inputs VGA en eisen ze TTL sync (3-5Vpp), SCART sync / composite video is 1Vpp dus te laag voor de Mitsubishi. Een simpel LM1883 circuitje in de SCART stekkerbehuizing (Google is je vriend, er zijn zelfs drop-in SMD bordjes te koop voor een paar...
  2. M

    VERKOCHT: Mitsubishi XC-2930C

    Je kan ze ook NOS vinden op eBay voor de purist / luie flikker. Ik heb er een omdat ik de gast waarvan ik de mijne overgenomen heb geholpen had met een klus en hij vroeg "wat wil je ervoor hebben", dus ik zei "doe me maar zo'n afstandsbediening". :D
  3. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Vreemd. En die laatste tip onderaan de guide om helemaal geen boot logo te hebben? Is dat ook 1024x768? Volgens mij als ik tegen Windows Embedded zeg dat ie geen boot logo moet laten zien blijft ie in text mode...
  4. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    http://www.askvg.com/fun-tip-enable-win ... windows-7/
  5. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    msconfig draaien -> in boot options "GUI boot" uitvinken. Voila, vista-style boot logo (640x480 knight rider balkje). :)
  6. M

    Hoe doen jullie foto's uploaden

    afbeeldur.nl :lol:
  7. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Als het Windows 7 is, probeer eens met Aero uit (Windows basic of classic).
  8. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Filthy casual :lol:
  9. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    MAME op een LCD monitor werkt ook prima als je niet zo kritisch bent.
  10. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Ik zou je aanbieden de mijne uit te proberen maar verzending binnen Nederland heen en terug is waarschijnlijk duurder dan een nieuwe bestellen op eBay :lol:
  11. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Dan ga je (in software) van JVS naar USB-HID, en dan (in hardware) weer van USB-HID naar JVS. De games zijn native JVS. Input lag out the ass en onnodige conversie.
  12. M

    Taito Type X2 op standaard PC

    Makkelijkst is een RS485 adapter van "sintech-adapter" op eBay halen. USB kabel afknippen, draadjes strippen en op de screw terminals schroeven en je maakt van je COM poort een heuse JVS poort. In device manager ff de desbetreffende COM poort mappen naar COM2. Die software oplossingen...
  13. M

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Wie doneert m aan Retro Planet? :D
  14. M

    HDMI Classic Mini NES

    Gewoon een Raspberry Pi in knallen. :p
  15. M

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Zou je daar in theorie niet voor kunnen compenseren? De binnenvorm iets dikker (stroke en dan pathfinder merge) bijvoorbeeld.
  16. M

    Forum feature requests

    Die WeTransfer link is inmiddels verlopen... Ik neem aan gezien Nozomi nog geen favicon heeft dat je 'm hebt gemist? Hier is een herupload: https://we.tl/idXbGUpV3N
  17. M

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Here you go :) https://we.tl/1T0Nd5JfZz
  18. M

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ik heb ook nog een berg logo's van de tijd dat Lordstar T-shirts maakte. Arika, Sanwa, Deathsmiles, Ketsui, enz.
  19. M

    [Group Buy] Arcade tokens en buckets!

    Ik heb in de thread op AO ook al gepost, maar nog geen antwoord gehad. Als het goedkoper kan met een group buy ben ik wel geinteresseerd in wat Sega tokens.
Back
Top