What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Kaneda

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    En die Scartbox ziet er netjes uit, zou eigenlijk ook een HDMI met scaler in moeten zitten voor beamer projectie :)
  2. Kaneda

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    He Machello Van harte gefeliciteerd, and Remember "INSERT COIN"...Lots of them :| Maar de "expierence" is het waard :mrgreen:
  3. Kaneda

    Retro Planet Event "Voorlopig Afscheid" 27 Augustus!

    Vroeg me wel af, met de huidige weersomstandigheden, is dat wel uit te houden? O_O Het is best warm, en die kasten kunnen ook aardig wat warmte genereren :shock: Wil geen spelbreker zijn, maar heb je wel gedacht aan voldoende drinkwater, iets van schaduw en mischien wel het belangrijkste ...
  4. Kaneda

    Retro Planet Event "Voorlopig Afscheid" 27 Augustus!

    Ik wil wel met zoonlief komen a;s Jazsie het geregeld krijg ( geen vervoer zelf! :/ ) Dus wortdt nog onderhandeld :)
  5. Kaneda

    Retro Planet event op 13 augustus!

    Zou heel graag willen, maar door een onverwachte succesvolle winnend bod op catawiki, is mijn budget verdampt :( Kan wel eindelijk na 33 jaar de Lego 6980 bouwen :D
  6. Kaneda

    Retro Games never Die :P

    Natuurlijk de gepatche versie :) De Oasis versies, Vriend/buurman was 1 van de vertalers van meeste oasis patches :) Moet wel toegeven dat de "speed throttle" functie in bleuMSX emu erg handig is :)
  7. Kaneda

    Retro Games never Die :P

    Afgelopen winter XAK 1 en II op de MSX enulator uitgespeeld. Tussendoor Broforce gekregen en die is leuk :) ( maar niet retro) Nu bezig met de YS collectie op steam, gekocht met de summersale :D Maar speel veel overwatch/HotS wat wel wat tijd kost. :) Verder op de playlist staat Chrono Trigger...
  8. Kaneda

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Je zou met een paar van die dingen op Retro beurzen moeten gaan staan! Komen veel van die verzamelaars die alles "nintendo"of "sega" willen hebben. Als is het maar een boekje of oude doosje etc :) Staan bv. ook van die hobbyisten die van kraaltjes sleutelhangers maken enzo. en Canvas prints etc...
  9. Kaneda

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ohhhh WOOOW ziet er inderdaad gaaf uit. Ik moet wel ff tot eind van de maand wachten, vanwege een kleine vakantie enzo..... Maar zou dat spul ook te bedrukken/printen zijn? Voor de wat meer gekleurde logo's? b.v. die van RARE enzo? Of zit je vast aan de basis kleuren?
  10. Kaneda

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ohhh NICE :) Ik denk oude double wave Konami logo O_O....hrmmmmmm https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 4799007282 Wat zou zoiets kosten denk je?
  11. Kaneda

    Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

    Het was weer top :) Miste alleen Darius DX, maarja Zoonlief heeft zich ook kostelijk vermaakt, vooral dat tie gewonnen had met Airhockey van zijn vader :D En doel was bereikt, hij was helemaal afgepeigerd toen we thuis waren, en sliep binnen 3 minuten ^_^ Tot een volgende keer als vervoer het...
  12. Kaneda

    Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

    Bij deze ga ik er ook weer zijn :D En nu komt Kaneda 2.0 (beta :P) zoonlief ook mee ^_^ We rijden met Jazsie mee :shock: Wordt tijd dat me kleine leert hoe GEMEEN games eigenlijk waren :) Tot zaterdag! ( edit: andere vriend heeft afgezecht had wat anders :| )
  13. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Inbouwen van zo unit is erg makelijk als je weet hoe een schroevendraaier werkt....done :D Het organiseren van die USB sticks, dat is een heidens karwij waar je veel tijd mee kwijt ben O_O
  14. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Dus.... 10 USB sticks nodig O_O en behoorlijke lijst maken van alle discs inc. games op meerdere discs. En zal dan het "gehakt" missen van discloading :) Nee zo is het "echter" :D
  15. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Funny, maar er is maar 1.44Mb geheugen erin, dat betekend dat je met games die op meerdere disc staan ( 18/24 en 32Mb) elke disc alsnog apart laden vanaf een USB stick. hoe doe je dat dan vanuit de interface van de WC/snes :) Drivers zullen wel voor dos/windows zijn. Dus nee dit gaat het hem...
  16. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    heheheh nee ik "verkoop" geen losse floppy's, dat zou "piracy"zijn :oops: :mrgreen: En Ebay is leuk, maar wat kjost het niet om 900 discs te versturen :shock: En wat als duane lastig gaan doen? Dus nee denk niet dat Ebay DE oplossing gaat zijn :/
  17. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    ff klein schopje, anders gooi ik hem volgende week wel op MP ofzo :)
  18. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Ohoh....een wilderling :o
  19. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Dat is inderdaad geen slecht idee, Rotterdam oostkant ( Alexanderpolder nabij Oosterhof) En vooral "vrij" parkeer gelegenheid ^_^
  20. Kaneda

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Lig eraan welke, de Pro Fighters waren niet al te geweldig :) En de DX2 is volgens mij nooit echt goed verkocht in NL, bood ook niet veel meer dan CDrom support.
Back
Top