What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. General Wong

    Puberale gaming middenstand is de main doelgroep

    Kun je me uitleggen waarom ze niet mogen geilen op de Xbox en Xbox 360?
  2. General Wong

    Jouw Dreamcast collectie

    Weet je hoe chaotisch :D. Dat spel kun je echt alleen in multiplayer spelen met mensen die de DC controller gewend zijn én het spel kennen. Maar dan is het idd ook super tof :D. 3,50 euro, tsjah, das toch gewoon een no-brainer. Is voor die prijs trouwens ook van ebay af te plukken (incl...
  3. General Wong

    [TK] Cowboy Bebop The Movie: Illustration Art Book

    Voor 18 inc. mag hij direct weg (hint :P). Ik zal als ik thuis kom even kijken hoeveel pagina's het zijn, ik gok ca. 200 ofzo. Kunnen er ook makkelijk 100 meer zijn, moet ik echt ff checken :).
  4. General Wong

    [TK] Cowboy Bebop The Movie: Illustration Art Book

    Ik verkoop mijn exemplaar van het Cowboy Bebop The Movie: Illustration Art Book. Mag tegen elk aannemelijk bod weg. Bieden exclusief 2 euro verzendkosten (in bubbeltjes enveloppe). Ziet er nog prima uit. Ik heb geprobeerd om er duidelijke foto's van te maken, maar of dit gelukt is, is een 2de.
  5. General Wong

    Puberale gaming middenstand is de main doelgroep

    20 jaar geleden was jij nog niet eens geboren.... Was jij ook niet diegene die met een 50 hz tv per sé een Super Famicon wilde hebben? Nuff said...
  6. General Wong

    TV keuze

    Aanstaande zomer zullen er een hoop tv's worden gedumpt in nederland in verband met het wk, mijn advies is om tot de zomer te wachten. Tegen die tijd zul je een HD tv kunnen kopen voor deze prijs. Als je toch zoveel uitgeeft voor een tv, doe het dan goed.
  7. General Wong

    Verborgen pareltjes

    Enorm leuk spel, maar een enorme rip off en eigenlijk ook enorm bekend. Is niet voor niets als NES Classic op de GBA uitgebracht.
  8. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Zojuist mijn kaartjes gehaald: Wie gaan er nog meer :P?
  9. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Ah, oke. Trouwens, morgen niet vergeten kaartjes te gaan halen allemaal he :P. Net telefoontje gehad van de gast waarmee ik zou gaan, wil hij opeens niet meer, arrggh. Nah, koop wel gewoon 2 kaartjes van 60 en dan zie ik wel of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan die er ook nog zelf voor dokt...
  10. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Haha, no worries, was hierin ookal gezegt. Met vechtsporten maakt de uitslag me veel minder uit eigenlijk als ik die van tevoren weet dan bij bijvoorbeeld voetbal. Bij vechten is de weg ernaar toe (techniek enzo) veel belangrijker voor mij.
  11. General Wong

    [main update: special]Xbox360 in Japan, jullie verwachtingen

    De GameCube had toch maar iets van 3 launch games? Dus wil nog helemaal niet zo veel zeggen :).
  12. General Wong

    www.Gamez.nl vernieuwd

    Nee, ik ging naar de HCC/GamExpo om te gamen en een nieuwe externe hdd te kopen, als ik voor de sletjes was gegaan dan was ik wel naar de Kama Sutra beurs gegaan... Daarnaast lachten al die vrouwen die ik heb gezien al die nurds keihard uit (en ik deed stiekem mee ;)). Over die content...
  13. General Wong

    www.Gamez.nl vernieuwd

    Vandaag op de HCC een flyer gekregen van Gamez. Gratis 3 maanden membership ter waarde van 6 euri... Was dit serieus bedoelt, gaan ze dáár geld voor vragen joh?
  14. General Wong

    www.Gamez.nl vernieuwd

    Vond de oude lay-out een lager br33z4h gehalte hebben om eerlijk te zijn... Ziet er in mijn ogen allemaal een beetje goedkoop en gekopierd uit. Invloeden van niet nader te noemen Engelstalige site zijn meer dan overduidelijk.
  15. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Op 1 december start de verkoop van kaartjes voor de k1 in de Amsterdam Arena op zaterdag 13 mei 2006. http://www.amsterdamarena.nl/index.php? ... 3-388-5761 Prijzen varieren van 25 tot 85 euro. Ik ga zelf denk ik voor de meest kutte plaatsen, wilde eigenlijk voor de 1-na kutste plaatsen gaan...
  16. General Wong

    A dream come true (Street Fighter 3 3rd Strike related).

    Damn, 3s op de arcade kast. Ik wil er niet eens aan denken of ik wordt al gek :P. Als ik nu nog opnieuw een arcade kast uit zou kunnen kiezen zou ik echt niet meer voor een 4 button kast kiezen, maar voor een 6 button gaan.
  17. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Weet ik niet, hoopte eigenlijk dat iemand dat hier wist :P
  18. General Wong

    Beginning with retro-gaming

    60 hrtz blijft 60 hrtz, daar veranderd zo'n converter niets aan. De 'retro-scene' in Nederland gaat echt niet binnen 3 jaar dood en ook niet binnen 10 jaar. Misschien gekke vraag, maar als je niet op ebay mag van je vader (en waarschijnlijk dus ook niet op Yahoo Japan), hoe wil je dan aan je...
  19. General Wong

    Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

    Kan niet wachten tot ik thuis ben :D. Overigens komt de K1 op 13 mei naar Nederland (Amsterdam ArenA). Mits ik iemand zo gek krijg om mee te gaan ga ik er wel heen. Gaan er hier nog meer mensen?
  20. General Wong

    Beginning with retro-gaming

    Als je per sé aan import wilt doen kun je die tv´s het raam uit flikkeren, heb je dan namelijk geen fok aan :). Ik denk dat het verstandig is om gewoon een SNES aan te schaffen via een gameshop bij je in de buurt of van een maat over te kopen. Marktplaats handel ikzelf al niet eens meer...
Back
Top