What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    *drool* Ik zou idd al een moord doen voor alleen zo'n zolder :)
  2. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    Een houten voor de deur, eentje op wielen in de garage? :mrgreen:
  3. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    Ben ik nou de enige die vindt dat er eigenlijk zo'n grote houten indiaan naast de deur moet staan? :mrgreen: ;) Sorry, weet niet waarom, maar zo'n beeld heb ik bij die "veranda" :) Errug mooi Erik!
  4. S913

    Gisteren bij Ronnie geweest :D

    Nice ... pump up the power en je hebt je eigen x-ray bodyscanner in huis volgens die sticker :mrgreen: Maar leuk ding, gratz Ratson
  5. S913

    Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

    :) Ik gebruik al smileys in de leesteken-vorm voor MSN en fora er een grafisch plaatje aan hingen, dus nog steeds typ ik de meest gangbare smileys en zie dan wel of het forum er een bijbehorend plaatje heeft (want je hebt redelijk wat varianten: :-) , :) , :o) en niet allemaal worden ze...
  6. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    *agree* /me moppert iets over de Randstad :(
  7. S913

    Cave games downloaden naar je cab?

    http://tweakers.net/nieuws/69633/taito- ... asten.html
  8. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    En motor?? 😉
  9. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    "Te huur voor feesten en partijen"? 😉 Ben benieuwd naar de progress-pics, maar gratz met het eindelijk verkrijgen van de vergunning! :mrgreen:
  10. S913

    Afscheid van Pooyan

    Hé ... ben ik er net een tijdje (dankzij de link in deze post) achter waar de naam Pooyan vandaan komt ... Verandert 'ie 'um :? :P ;)
  11. S913

    Gameroom staat nu echt op stapel.

    Je hebt toch al een zwembad in de tuin? Of zwem je niet graag tussen de kikkers? :mrgreen:
  12. S913

    jeuuuuuuuujjjj!!

    Nooit eentje gehad, maar wel één van de games die ik ERG veel bij vrienden gespeeld heb :mrgreen: Tags bij het filmpje: # microsoft # xbox # 360 # wii # playstation Helaas volgens de site van Team17 zelf niet voor de Wii en gamen op de PC doe ik niet :(
  13. S913

    Nieuwe Cave Game: Akai Katana

    Henk, wat had je gepost bij die Youtube, zo erg dat het verwijderd moest worden?? :P
  14. S913

    Consoles in Duitsland :P

    Zijn niet allemaal consoles, dit is nl. zéker geen console: http://consollection.de/consoles/3DO-Blaster/ ;)
  15. S913

    Forum nog aantrekkelijker maken

    Had ik inderdaad ook wel gezien. Heb ooit wel een phpBB bord beheerd, maar een migratie van phpBB2 naar 3 met allerlei database acties gaat mij iets te ver :)
  16. S913

    "Having a Blast"

    Was inderdaad erg gezellig en leuk om weer in de cab-sferen te verkeren :) Cageman, veel plezier met je Blast ... Hij speelt érg lekker :D Griek was ook top, ben blij dat ik toch nog meegegaan ben (had anders eem McD geworden ofzo ;)) Tot de next meet!
  17. S913

    "Having a Blast"

    Dus jij komt ook op de motor? :) En ik wil Ronnie's winkel niet helemaal vervuilen met mijn natte modderpoten (ben nog niet helemaal schoon van een offroad-weekendje in de Ardennen) :P
  18. S913

    "Having a Blast"

    Als 't weer een beetje meezit (heb dat weekend de auto niet), kom ik ook langstuffen.
  19. S913

    Japanse stekkers hebben geen aarde...

    Volgens Wiki zou hij er in iedergeval zo uit moeten zien: En volgens de info zou hij hetzelfde moeten zijn als de VS grounded: http://en.wikipedia.org/wiki/AC_power_plugs_and_sockets
  20. S913

    Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

    Volgens mij kan er één van de twee ERG lekker koken :P
Back
Top