What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Leuke cocktail kast van cotje

    Nee, helaas. Die zijn al gekaapt...
  2. C

    Leuke cocktail kast van cotje

    Dat was ook mijn angst 😉 Dank voor het niet opgeven van deze :) In deze kast zit dan ook geen crap MAME/PC, controls en monitor. Als het voor eigen gebruik was geweest, had ik er nog een paar leuke classic arcade stickers voor laten maken. Dat mag Kaj nu doen...
  3. C

    Wtb: Neo geo Mvs Games

    30 euro voor het restant?
  4. C

    Leuke cocktail kast van cotje

    :lol: leuke reacties mannen. Vond de kast niet geschikt voor Nozomi, vandaar de marktplaats verkoop. Erg veel reacties, wat best leuk is. Hier nog de foto's van de bouw: http://212.187.73.2/arcade/MyCabs/Mega-Cocktail/Type1/WEB/ Ben ook al bezig met een glasplaat versie...
  5. C

    [TKG] 60-in-1 jamma board

    Hier mag een slotje op! Ben voorzien! Dank aan de aanbieders hiervoor. Kan weer verder met de megacocktail projectjes :D
  6. C

    [TKG] 60-in-1 jamma board

    Mooi! Laat maar horen wat je hebt liggen. Graag ook met prijsje via PB.
  7. C

    [TKG] 60-in-1 jamma board

    Was is anders aan dit boardje? Graag een prijs sturen via PB! Sorry, stomme vraag... kan ik natuurlijk zelf vinden op inet :oops: Lijkt erop dat dit board alleen wat ouder is. Voor de rest dezelfde functionaliteit en bijna dezelfde games.
  8. C

    Sega Rally Model2 A crx draaiend in een Daytona USA

    8) Sega Rally <> Lancia delta integrale 8)
  9. C

    [TKG] 60-in-1 jamma board

    Titel zegt het al. Wie heeft er nog 1 liggen voor een leuke prijs? Eventueel ook met Jamma kabelboompie en een stel oude buttons (dus geen candy spul).
  10. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/professionele-audio-tv-en-video-apparatuur/434265858-hantarex-pd40-monitors-plasma.html Lijkt me best bruikbaar voor consoles! Evt. icm. de SG3000.
  11. C

    38" Hantarex scherm toch te koop!

    Damn, hij is te groot voor mijn cab :cry:
  12. C

    38" Hantarex scherm toch te koop!

    Graag een foto van de achterkant, en de maten :!:
  13. C

    inkoopactie voor de SLG3000

    :) voor mij een exemplaar zonder kastje, en dat t-shirt natuurlijk :)
  14. C

    Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

    :shock: 38" 8)
  15. C

    scanline generator SLG-3000

    PM :D
  16. C

    Dodonpachi en de Aero

    Zoals eerder besproken zullen contrast en SCREEN wijzigingen zullen zeker iets helpen. Het beeld wordt minder vel/droger. De condensator zal dan wel vaker stuk gaan of in waarde verlopen. Lijkt me eenvoudig te vervangen.
  17. C

    scanline generator SLG-3000

    Ben erg benieuwd naar de resultaten! Graag foto's maken.
  18. C

    Dodonpachi en de Aero

    idd, dit verhaal in combinatie met een zwakke (lees=minder goed gestabiliseerde) voeding veroorzaakt dit gedrag al snel. Bij hoog contrast wordt de HSize al snel wat groter (in dit geval verticaal omdat de monitor is getate). Hoe 'droger' het beeld wordt ingesteld, des te minder last heb je van...
  19. C

    scanline generator SLG-3000

    LOL Hoe is de weergave van de 60in1 eigenlijk met 31KHz?
Back
Top