What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hall of shame in dit geval :vomit: wat een keiharde faal, nu ik weet wat het wordt ga ik ze keihard boycotten :P
  2. D

    Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland

    bizar :(
  3. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    met je grote vriend SKELETOR :mrgreen:
  4. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    yup, aangepast :) is 15khz of 24khz, dat laatste moet je veranderen met een stekkertje op het chassis
  5. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    Namco cyberlead met Tekken 3 Wiring : JVS & JAMMA (adapter zit erbij) Conditie : Goed, nieuwe voeding ingebouwd vanwege ruis/brom door speakers en op beeld Scherm: 29 inch, 15 of 24khz, geen burn-in stepdown: 300W Prijs : €795,-
  6. D

    Luigi Mansion Arcade

    niks raars aan... zelda oracle of ages en seasons voor de gameboy is ook gemaakt door capcom.. ofzoiets dan ;)
  7. D

    RKLOK Work in Progress

    HARDCORE!!!! :mrgreen: ook leuk dat ze verschillende art hebben (en jaartal) 2 waren vroegah een pop'n music 2 cab en 1 een pop'n music 1 cab, m'n exclusiviteit is er nou wel van af :P 1 gaat naar amsterdam :mrgreen: blijft vet Ronnie, echt onwijs gaaf COOL :P
  8. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Correct :mrgreen:
  9. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    En welke zijn dat? de japanese cabs.. :mrgreen: vooral de muziek games die knetterhard gezet heb.
  10. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    mij zal je niet mislopen, ben er alle dagen.. zal vooral bij mijn units rondhangen :)
  11. D

    Documentaire over Japanse gaming music

    super cool, hier hou wel van.. techniek en game music :)
  12. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    :mrgreen: claimen doe ik wel na de RGE/Eurocade 2014
  13. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    street fighter 2 bedoel je zeker :)
  14. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    lol, die Otomedius cab zou weleens van mij geweest zijn :) had em omgewisseld omdat je zonder e-amusement geen power-ups kan opslaan en levels unlocken :( verder wel een vette game ;)
  15. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    :mrgreen: nice man!!!
  16. D

    PVM: welke speakers zijn goed om te gebruiken?

    hier een foto van de speakers die erbij horen.
  17. D

    Gefeliciteerd dexx

    je bent soms ook echt een CUNT he :) haha
  18. D

    Gefeliciteerd dexx

    heel laat hier... omg, wat vet.. alsnog bedankt he :)
  19. D

    Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

    lol :mrgreen:
  20. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ja zeg, is het weer zover.. ga iemand anders lastig vallen :mrgreen:
Back
Top