What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Halo 3

    Ik ben zwaar teleurgesteld. Ik heb Halo 3 gisterochtend om 09.00 gehaald. 's Middags omgeruild voor Blue Dragon. Wat wel degelijk een hele vette RPG is. Ik snap niet hoe ze de game na de vette beta zo hebben kunnen verneuken. Het speelt voor geen meter. Richten gaat niet. Je moet hele clips...
  2. Rano

    Wii disc error

    Norris >>>> Lee.. Zo'n 1000x..
  3. Rano

    Halo 3

    Mja, Halo 3 is zeker niet de mooiste. Maar het zijn tenminste clean graphics. Geen rare bruine filters of overdreven blur. Geen vieze pixelige schaduwen zoals bij Gears of War. En de Halo stijl komt heel goed naar voren. En die rocks!
  4. Rano

    Wii disc error

    Een Wii? Speel je daar op? Huh? Waarom dan?
  5. Rano

    Halo 3

    Ik vind de videoreview van GT echt relaxed. Ze vertellen echt een hoop. Alleen wordt er een bossbattle gespoiled. Die boss ziet er echt wel heel ziek vet uit!
  6. Rano

    Halo 3

    9,5 van IGN. 700+ MB video review :P Ik ben hem nu aan het downloaden :)
  7. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    Ik ben nu Call of Duty 2 op Veteran aan het uitspelen. Zeker pittig :D Ben nu bij het laatste deel van het eerste deel van de Amerikanen :)
  8. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    De gameplay is ok. Maar ik word gek van dat lelijke gras. En die framedrops vlak voor een doelpunt/overtreding. En het publiek. En idd het fluit. AARGH! Maar de gameplay is ok :) Ik hoop alleen dat ze dat gras en die framedrops d'r in de final uit hebben!
  9. Rano

    Halo 3

    Het voelt een beetje als kerst. Voor je het weet is het zover. Maar ik sta d'r nog niet echt bij stil.
  10. Rano

    Sega Rally demo online (X360)

    Jup. Had ik in het begin ook. Maar het gaat bij mij veel beter wanneer ik de hood cam aan heb staan.
  11. Rano

    Sega Rally demo online (X360)

    Ik vind hem vet. De wegen zien er echt te vet uit. Omgeving is iets wat kaal. Het glijdt echt heerlijk weg.
  12. Rano

    Sega Rally demo online (X360)

    Sega Rally demo is nu vanaf de Marketplace te downloaden! 691.82 MB
  13. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    Gisteren level 16 bereikt. Eigenlijk vrij snel al. Binnen vijf uur. Ben benieuwd tot welk level je kan stijgen in het echte spel. Rano IG is mijn gamertag. Ik voeg je toe Ken.
  14. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    - Warhawk - Call of Duty 4 MP beta - Virtua Tennis 3
  15. Rano

    Japanse magazine scores

    Ik ben benieuwd naar de scores van Final Fantasy VII: Crisis Core. Daar stonden toch flinke rijen voor.
  16. Rano

    Mario Galaxy

    Waarom kan Nintendo wel zulke heftige beelden op de Wii toveren en 3rd party ontwikkelaars niet?
  17. Rano

    Ninja Gaiden 2 (gru-we-luuuuuuk)

    Dan maar twee neppe ninja's :D Dit spel zou zo tof zijn in (online) co-op!
  18. Rano

    Bioshock scores

    Ik heb het spel nu ook redelijk gespeeld en ik vind hem ook wel leuk maar niet meer dan dat. De stijl is geweldig. Maar het komt allemaal niet zo revolutionair over zoals de recensies doen beweren.
  19. Rano

    Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!

    Ik durf te wedden dat jij ze download :lol:
  20. Rano

    Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!

    Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE! Triple wh00t!
Back
Top