What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Street Fighter IV

    :lol:
  2. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    Super Mario Galaxy, CoD4 (toch weer wat minder) en PES2008 (ben ik nu aan het ruilen tegen Fifa 08, ben het zat).
  3. Rano

    Street Fighter IV

    Mini interview en analyse van de SF4 trailer.
  4. Rano

    GAMERTAGS (PS3 en Xbox360)

    Allah hakbar 4! XBL: Rano IG PSN: AmanoNL/AmanoUS/AmanoJP
  5. Rano

    Call of Duty 4

    Baaahaaaap! Net level 30 of 31 gehaald. Heb nu eindelijk de Killer Challenges :twisted:
  6. Rano

    Mario Galaxy

    Kut! Ik hou het niet meer!! Ik ga hem halen! Fuck principes. Fuck kerst! Fuck CoD4. Ok, dat laatste neem ik terug :P
  7. Rano

    Vingerafdruk en foto bij binnenkomst Japan

    Hahaha! Hahahaha! Ik zie het al helemaal voor me :P Sorry..
  8. Rano

    Call of Duty 4

    Ik zit te twijfelen. Wat is er nou zo goed aan SMG?
  9. Rano

    Vingerafdruk en foto bij binnenkomst Japan

    Hmm. In de verkeerde rij gestaan? :P Ik had denk ik mazzel. Gewoon met een scanner en na 30 seconden was het goed. Bij het verlaten van Schiphol was het veel erger. Werden we in tweetallen ondervraagd. Waar we elkaar van kende enzo :S
  10. Rano

    Call of Duty 4

    Beste FPS is nog altijd Unreal Tournament. Maar goed. CoD4 is de beste FPS op een console.
  11. Rano

    Mario Galaxy

    Sja, moet nog CoD-en en PES-en..
  12. Rano

    Mario Galaxy

    Ik moet me inhouden. Ik wil hem voor kerst bewaren. Weet niet of dat lukt :(
  13. Rano

    Call of Duty 4

    Wel kut hoor. Niet kunnen Codden :P
  14. Rano

    Call of Duty 4

    Ik ook niet. Ik heb Super Mario Galaxy uitgesteld naar kerst :D
  15. Rano

    Call of Duty 4

    CoD4 uitgespeeld. Nu net level 18 in de MP. Gaat lekker! Wat een heftig spel is dit ook! Bah!
  16. Rano

    SEGA redt PS3 en arcade (VF5 naar Xbox360 update!)

    Waarom gooien ze in VF geen 'schademodel'? Dat lijkt me zo gruwelijk. Dat je iemand een bloed lip of blauw oog slaat. Of nog erger, een gebroken arm.
  17. Rano

    Mario Galaxy

    Toch. Er staan rijen voor Ace Combat en niet voor Super Mario Galaxy. Terwijl de userbase van de Wii toch wel even stukken groter is dan die van de Xbox 360 in Japan. Beide spellen zijn op 1 november gelanceerd.
  18. Rano

    Mario Galaxy

    SMG heeft zich 130.000x verkocht. Ace Combat 6 35.000x. Dat is toch wel au niet?
  19. Rano

    Zotte Ebay advertenties!

    Ouch! Ik heb maar even 300 euro geboden. Ik vind het een mooie koop!
  20. Rano

    Mario Galaxy

    Japanse lanceringen van videogames staan bekend om de duizenden exemplaren die verkocht worden aan mensen die netjes in de rij staan, in afgezette gedeeltes van de straat. Blijkbaar was dit niet het geval bij de lancering van Super Mario Galaxy. [vergroten] De mensen achter Siliconera...
Back
Top