What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    EK 2008 loting

    Oh, je woont niet in Nederland. Dat dacht ik even :P Ik denk dat Nederland idd niet de eerste ronde zal bereiken. Niet zolang van Basten de coach is.
  2. Rano

    bug in forum ? heel vreemd

    Geen idee hoe dit kan. Ik zal eens op onderzoek gaan :)
  3. Rano

    ps3 import vragen

    Je kan met je Japanse PS3 gewoon online. Je kan ook gewoon in de Europese store komen en dingen aanschaffen. Zover ik weet is elke PS3 titel regiovrij. Blu-Ray films niet. Maar de US en JAP vallen in dezelfde regio. Dus films zou je uit de US kunnen importeren! Sony verspreid de systeem updates...
  4. Rano

    EK 2008 loting

    Ben jij geen Nederlander dan? Dan spreek je toch aardig Nederlands voor iemand die geen Nederlandse is :P Ik vind het een mooie poule. Alles of niets. Tenminste drie goede wedstrijden dit EK :P
  5. Rano

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Ook al heet het topic de Mini Naomi, ik kwam er pas achter dat ie zo klein was toen je er zelf naast stond! Wat vet dit man!
  6. Rano

    Spookaccounts verwijderd

    Zoals jullie wellicht weten heeft Nozomi.nl last van spookaccounts. Bots registreren zich op Nozomi.nl en vullen alle informatie in. Het lukt ons niet goed om ze tegen te houden. We hebben het volgende geprobeerd:Bij registratie moet men nu een aantal letters/cijfers invullen. De beheerders van...
  7. Rano

    Over Yesasia; geregeld

    Dat is lekker zuur zeg. Ik heb GT5: Prologue bij Renchi bestelt. Kijken hoe die het doet.
  8. Rano

    Resident Evil: The Umbrella Chronicles Wii

    Vind je het richten lekkerder werken? Bah! Ik heb de Zapper nu gekocht maar wat een onding. Werkt voor geen meter. Ik ben veel sneller zonder Zapper. De Zapper is wel van uitmuntende kwaliteit though. Link's Crossbow Training is wel fun!
  9. Rano

    Street Fighter IV

    HD sprites zijn haast niet te doen. Dan mag je ook wat vloeiendere animaties doen. Weet je hoeveel werk dat is :|
  10. Rano

    Street Fighter IV

    Awh! Ik hoop op een Lego Street Fighter!
  11. Rano

    Nieuwe layout/functies Nozomi

    Ik kan het zo doen dat elk forum een eigen icoontje krijgt. Maar ook een eigen header. In games een andere header dan in old skool :)
  12. Rano

    Nieuwe layout/functies Nozomi

    Zoals jullie weten heeft het forum van Nozomi wat problemen met cookies. Soms lukt het niet om in te loggen. Of ben je ingelogd en moet je opnieuw inloggen. Daarnaast heeft het forum last van register-spiders. We hebben 5000+ gebruikers, waarvan 300 echte mensen ofzo. Persoonlijk vind ik dat de...
  13. Rano

    Bomberman Live

    Echt verslavend. Al zijn anderen op Live echt 100000x zo goed :) Maar goed. Die spelen het waarschijnlijk ook wel langer :)
  14. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    Ik heb de game voor Fifa '08 geruild. Na twee dagen Fifa '08 heb ik die tegen Ratchet geruild. Zowel PES2008 als Fifa '08 stellen mij beiden teleur.
  15. Rano

    Resident Evil: The Umbrella Chronicles Wii

    En hoe zit het met de Zapper. Werkt dat ding fijn? Of heb je hem niet met de Zapper getest?
  16. Rano

    Street Fighter IV

    @d: Dit is gewoon een screenshot hoor. Een andere camerahoek en geen HUD. Maar voor de rest volledig in-game. Zo zullen de levels en personages er uit gaan zien. Twee nieuwe screenshots. Ryu en Ken!
  17. Rano

    Street Fighter IV

    De gameplay wel. De personages niet:
  18. Rano

    Bomberman Live

    Ik heb voor Sint Nikolaas 2100 MS Points gekregen. Op aandringen van mijn vriendin Bomberman Live gekocht. Want dat heeft ze ooit wel eens gespeeld en dat was tof. Gehoorzaam als ik ben, Bomberman Live aangeschaft. OMFG! Wat een heftig (simpel) verslavend spel zeg! Ik schaam me diep. Echt heel...
  19. Rano

    PS3 naar 400 ekkie!

    Als je een EU PS3 hebt gekocht, kan dat helaas niet :( Ik heb vandaag mijn eerste echte PS3 titel aangeschaft, Ratchet. Vette game.
  20. Rano

    Ace Combat 6

    Mja. Het is ook stom dat ze hem in het najaar lanceren. Tering veel titels om mee te concurreren.
Back
Top