What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Zotte Ebay advertenties!

    Dat is wel een hele grote hufter actie. Eerst zat ik te denken, wat is er nou mis met de aanbieding? Het is toch een SNES controller. Maar 50 euro :D Hahaha.
  2. Rano

    Street Fighter IV

    Hoe vinden jullie die nieuwe art trailer van SFIV? Chun Li vs. C. Viper. http://www.gametrailers.com/player/31612.html
  3. Rano

    PS3 Joystick

    Toch schijnt die Virtua Stick toch de beste te zijn. Kwalitatief/duurzaamheid gezien dan.
  4. Rano

    KOF XII

    Dit ziet er echt goed uit. Ik kan me hier meer op verheugen dan op SFIV. Ondanks dat ik geen jeugdige herinneringen heb aan KOF.
  5. Rano

    Eindelijk is hij er dan! Freeloader Wii

    'Helaas' leven we in een tijd dat consoles zo nu en dan nieuwe firmware gepushed krijgen. Daar gaat de werking van je Freeloader :(
  6. Rano

    Street Fighter IV

    In beweging ziet het er inderdaad ontzettend mooi uit zeg! Man, man, man. Dit bewijst maar weer eens dat je niet op stilstaande beelden af moet gaan.
  7. Rano

    GTA IV

    Leuke update van Tweakers.net: Politieauto stelen In de eerste missie die getoond wordt, moet Niko een persoon vermoorden, maar het is onbekend waar dit figuur zich bevindt. Hier komt een politieauto uitstekend van pas - de auto's zijn immers voorzien van een systeem, waarmee de politiedatabase...
  8. Rano

    xbox 360 hd probleempjes.

    Ik neem aan dat je je Xbox 360 ook op 720p hebt gezet in het instellingen menu. En er zit een switch op de kabel van SDTV naar HDTV. Staat die wel goed?
  9. Rano

    Forum werkt perfect! (voorheen: Forum doet een beetje raar)

    Bij mij doet ie het ook prima in Safari. Als iemand anders nog problemen heeft, lemme know.
  10. Rano

    Soul Calibur 4 Surprise

    Qua kleurgebruik vind ik SC wel ontzettend goed. Het ziet er lekker fleurig uit. Voor de rest heb ik niets met de game.
  11. Rano

    Street Fighter IV

    Zullen we samen even heen? Wil die demo wel even zien.
  12. Rano

    Argh! Zou het me dan eindelijk in zijn greep hebben?

    Voor mij is het ook zo'n donker gebied. Ik heb er ooit veel info opgezocht. De games spreken mij ook aan. Maar zal ik er echt wat mee gaan doen?
  13. Rano

    Folding@Home

    We kunnen wel een Nozomi groep aanmaken.
  14. Rano

    Forum werkt perfect! (voorheen: Forum doet een beetje raar)

    Hehe :) Hoe simpel kan het geluk zijn he? Thanks to phpBB2.0.22!
  15. Rano

    Folding@Home

    Ik heb nu twee werkgroepen voltooid. Een van 9 en een van 7 uur. Ben met de derde bezig :)
  16. Rano

    Xbox 360 HD DVD

    'Paramount laat in navolging van Warner hd-dvd vallen' Door Arie Jan Stapel, dinsdag 8 januari 2008 10:16, views: 4.664 Het lijkt er op dat filmmaatschappij Paramount zijn films voortaan niet meer op hd-dvd te zal uitbrengen, maar op blu-ray. Hierdoor zal de overgrote meerderheid van de...
  17. Rano

    Xbox 360 HD DVD

    Aha, goedkoop uitziende peperdure kasten :P
  18. Rano

    Xbox 360 HD DVD

    Hier wil ik toch wel even op reageren. Want Blu-Ray is technisch gezien superieur aan HD-DVD. Ten eerste is bij Blu-Ray de opslagcapaciteit per laag een stuk hoger, 25GB tegenover 15GB. Blu-Ray heeft bij Dolby Digital en DTS-HD High Resolution een hogere bitrate dan HD-DVD. Sowieso haalt...
  19. Rano

    Retro Top 20 van 2007

    - The Legend of Zelda: A Link to the Past - The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Metroid - Super Metroid - Castlevania: Symphony of the Night - Final Fantasy I - Final Fantasy II - Final Fantasy III - Final Fantasy VI - Final Fantasy VII - Final Fantasy VII - Final Fantasy IX
  20. Rano

    Xbox Live problemen, wat vinden we er van?

    Elke Xbox 360 bezitter die met regelmaat online gaat (CoD4 ftw!) heeft het vast gemerkt. Xbox Live is sinds kerst slecht tot niet te gebruiken. Omdat het een betaalde dienst is, geeft MicrosSoft elke Xbox Live Gold (Silver weet ik niet zeker) gebruiker een gratis XBLA game ter compensatie. Wat...
Back
Top