What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ahoud

    Hulp met updaten net-dimm board.

    Heb de originele 4.01 update GDROM, dus dat kan ik voor je regelen. Stuur maar ff een PM.
  2. Ahoud

    WTB: MVS2Jamma board.

    Heb hier wel een 2 Slots (MV-2F PCB) met 161-in-1 liggen; stuur maar een PM als je interesse hebt, en wat je er voor over hebt.
  3. Ahoud

    Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

    Ziet er idd goed uit 8) Als je de originele foto's wilt hebben voor een vergelijk, laat het me maar even weten (dan zet ik de set in een .ZIP-file voor je klaar).
  4. Ahoud

    WTB: DSB2 Sound board

    Zie PM.
  5. Ahoud

    Huur bestelwagen met laadklep en B-rijbewijs...WAAR???

    Heb deze ook al een paar keer gehuurd; is alleen een beetje uit jouw richting: http://www.sterverhuur.com/bestelwagens ... dklep.aspx Daar past de Twin wel in 😉
  6. Ahoud

    Games & Parts

    Initial D 1 Arcade Stage [GDS-0025] verkocht.
  7. Ahoud

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Zit er super uit! Heb je dat zelf gedaan, of laten doen? Ben namelijk nog op zoek naar een goede spuiter...
  8. Ahoud

    Feedback

    Likewise; Jiggymf +1 8)
  9. Ahoud

    Feedback

    Graag gedaan Peet1979; ook voor jouw een opsterker: +1
  10. Ahoud

    Games & Parts

    Capcom vs SNK - Millenium Fight 2000 Pro [GDL-0004] verkocht.
  11. Ahoud

    Feedback

    +1 voor jiggymf Was idd zeer gezellig; gauw maar weer eens een bakkie komen doen, zou ik zeggen :D
  12. Ahoud

    Feedback

    +1 voor retrogamertje; kom gerust nog een keer op de koffie :D
  13. Ahoud

    Games & Parts

    @Peet1979: PM retour. @jiggymf: zou ik inderdaad moeten doen... als ik er niet nog 1 had liggen :o Ook NIB uiteraard 8)
  14. Ahoud

    Gezocht Arcadevga 3000

    Jij ook bedankt, en heel veel plezier ermee!
  15. Ahoud

    Gezocht Arcadevga 3000

    Nee, dit is de vorige versie gebaseerd op de ATI Radeon HD2400PRO met 256MB DDR2 PCIe.
  16. Ahoud

    Gezocht Arcadevga 3000

    Heb deze nog liggen: Voor 50EU mag je hem op komen halen.
Back
Top