What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    T molding

    Alvast bedankt voor de reacties, Ik ben van plan deze machine te kopen (heb ik later nog nodig voor andere toepassingen ook) http://www.bosch-do-it.be/boptocs2-be/D ... /index.htm Zou dit een degelijk toestel zijn? Ik vermoed van wel?
  2. N

    T molding

    het zal er dan ook nog eens van afhangen welk merk bovenfrees je gebruikt of past zo'n schijfgroeffrees in eender welke bovenfees?
  3. N

    T molding

    Weet je de prijs nog ongeveer van zo,n freesje?
  4. N

    T molding

    Dag mensen, Ik heb eens een vraagje , ik zou tmolding willen plaatsen. Nu was mijn vraag, zo een frees kan je die vinden in de DHZ zaak? Alvast bedankt
  5. N

    [te koop] Killer Instinct 2

    Ja heb je wel gelijk in. Staat eigenlijk niet echt in de weg dus heb wel geduld
  6. N

    [te koop] Killer Instinct 2

    Wat zou je hier dan voor willen betalen ?
  7. N

    [te koop] Killer Instinct 2

    Hmm niet veel intresse zo te zien
  8. N

    [te koop] Killer Instinct 2

    Had er graag een 500 euro voor gehad?
  9. N

    [te koop] Killer Instinct 2

    Hallo zal me eerst ff voorstellen Mijn naam is Nick ben 29 jaar en kom uit Belgie , en ben momenteel ook bezig een donkey kong from scratch te bouwen Ik verkoop de KI kast omdat ze niet gebruikt wordt dus hierbij verkoop ik een ki2 kast omgebouwd naar mame ik heb geen front end gebruikt...
Back
Top