What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    Custom vewlix cloon

    @ChapDDR de cab is gemaakt uit mdf
  2. N

    Custom vewlix cloon

    Dag mensen, Ben de laatste tijd nog wat bezig geweest aan men cabinet het enige dat nog moet gebeuren zijn de 2 fightsticks en het grijze gedeelte (primer) moet nog in een kleur gezet worden cabinet is ook reeds voorzien van de xboxone Ben zeer tevreden van het resultaat staat strak...
  3. N

    VLXS cabinet

    Kan dit ook op MDF?
  4. N

    Aankondiging nieuwe XBOX - Vanavond (21 mei) om 19:00

    Dan zal het importeren worden bij mij, ik ga echt niet wachten tot september ofzo
  5. N

    XboxOne stick mods

    Deze ga ik volgen, ik moet namelijk nog 2 xboxone Sticks hebben voor men custom cab.
  6. N

    Shadaloo's OTAKU container *pics added*

    Geef ik je gelijk in, er hebben me al een paar mensen gevraagd voor hen zo een cab te willen bouwen, Maar dan zal de prijs er ook naar zijn , de meeste mensen willen voor dergelijke custom cab niet al te veel uitgeven dus dan stopt het. Als je onhandig bent met hout verf en plamuur dan kan je...
  7. N

    Shadaloo's OTAKU container *pics added*

    Hele vette cab man, is wel wat anders dan die custom vewlix koek die ik aan het bakken ben, maar de prijs is natuurlijk ook totaal anders.
  8. N

    Wat zijn jouw favoriete Coin Ops van weleer?

    Niemand noemt hier Hydro Thunder op?
  9. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Zover sta ik ondertussen met men cab. Kast staat zo glad als boter al zeg ik het zelf maar heb hier dan ook ettelijke uren aan het schuren en plamuren en primen geweest. Ik ben super tevreden met het resultaat zover. Ik geraak er echter niet uit in welke kleur ik de kast ga zetten was eerst van...
  10. N

    Rc helicopters

    Het probleem bij mij is, Dat ik steeds hoger en sneller wil vliegen en daarbij nog eens wat begin rond te spinnen en ik zo euforish wordt dat ik crash :-D , De grote kunst is dat je gewoon geduld moet hebben en beetje bij beetje je grenzen verlengen.
  11. N

    Rc helicopters

    Heb zelf ook ongeveer een jaartje een blade 120 SR heli, Is een leuke bezigheid alhoewel ik hem de laatste tijd niet meer gebruikt heb, Zowat alles van onderdelen is al vervangen geweest (crashes) :-)
  12. N

    coindoor gezocht

    Ik ben op zoek naar een coindoor, Heeft er nog iemand 1tje liggen in een nette staat? dit model ong, http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.vol ... 5-01-1.jpg Alvast bedankt Groeten Nick
  13. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Kut werk dat ook ja, maar er zit geen haast achter en het ergste werk is voorbij :-)
  14. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ben bezig met de onderdelen te plamuren glad te schuren en in de primer te zetten Kruipt meer tijd in dan geld maar is een leuke hobby
  15. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Nu volgt schuren plamuren schuren plamuren schuren........ moet ook nog een coindoor ofzo voorzien vanvoor en nog een hoop prullen :D
  16. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Lees net dat de Xboxone uitgesteld is tot ergens 2014 voor BE en NL Wel klote was van plan de xboxone in te bouwen met de nieuwe KI Nu heb ik wel ff meer tijd om te bouwen.
  17. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    PS :kan die file niet openen ben met een smartphone online nu, het enige dat ik wilde weten was of de achterkant ook schuin is aangefreesd .Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben
  18. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ik heb het volledige sketchup file ervan op men pc staan met exacte afmetingen etc... Maar het enige dat ik niet weet is of dat achteraan ook een schuine kant is, ik weet goed waar ik mee bezig ben en ben voldoende geïnformeerd buiten dit dan :-) Groeten
  19. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Kan het niet zo zien, Ik zit momenteel op een smartphone te surfen, Ik zie wel dat de buitenkant en binnenkant is afgeschuind maar is die hoek even groot langs binnen als buiten? En kan je me ff zeggen of de achterkant ook afgeschuind is :-) Alvast bedankt Groeten
Back
Top