What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ab79

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom Freddy & Alice! :)
  2. Ab79

    Kijktip

    http://www.imdb.com/title/tt2120120/ http://www.imdb.com/media/rm3500080640/rg3639712512 :)
  3. Ab79

    Nieuwe hardware plus vraagje

    No I haven't ordered it yet. Hmm, I have a pal SNES. That sucks. I prefer the SNES over the Megadrive.
  4. Ab79

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Voordat ik mijn Sony BVM gevonden had was ik bezig met een B&O MX7000 Deze kon ik gratis ophalen in Den Bosch. Misschien iemand anders interesse? http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... x7000.html
  5. Ab79

    Nieuwe hardware plus vraagje

    Bedankt voor de reacties! :) Zuid Afrika is als je eenmaal daar bent goed te doen! Ticket was trouwens ook 'maar' 730 euro. Overnachten konden we vrij goedkoop omdat we met zessen waren. We betaalden voor een overnachting gemiddeld zo'n 15 euro p.p. En we hebben op sommige plaatsen echt wel...
  6. Ab79

    Nieuwe hardware plus vraagje

    Hallo leute. Tijdje niets van me laten horen maar na een welverdiende vakantie (Zuid Afrika) weer terug en meteen een vraagje. Ik heb vanwege het chronische gat in mijn hand weer een uitgave gedaan afgelopen weekend. Sinds zondag staat er dan ook een Sony BVM 2010P hier in huis. Na de aanschaf...
  7. Ab79

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom!
  8. Ab79

    Hyperspin

    Ik heb het ondertussen wel zoals ik het wil hebben 8) Nog even een issue met de knoppen onder mame gehad. Van het één op het andere moment na opnieuw opstarten ineens alle instellingen weg. Maar vanuit mame op tab drukken en opnieuw configureren en het was weer in orde. SNES draait nu ook...
  9. Ab79

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Wellicht te vroeg geroepen inderdaad, ik zal het maar op een gebrek aan tact houden.
  10. Ab79

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Akkoord, ik zie je bericht wel verschijnen dan :)
  11. Ab79

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo Huub. Welkom! Ik heb de setup van PsyKick bij mij thuis staan en woon relatief in de buurt (15 minuten rijden vanaf Dukenburg). Dus als je zin hebt om het te komen bekijken dan kan dat altijd. Groeten, Toine.
  12. Ab79

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Haha, ja hoor. Heb hem op de plek gezet en ben toen naar een feestje gegaan. Op zaterdagmiddag met een kleine kater de pc enz. aangesloten en aan het pielen gegaan. Voornamelijk kijken wat voor een spellen er zoal opstaan. Vanwege het instellen van de native resoluties veelal in MameUI bezig en...
  13. Ab79

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Zo, laatste uurtje op kantoor. Straks naar Zoetermeer om de cab op te halen 8) Morgen eens wat draaiuren gaan maken en kijken wat het geworden is! :)
  14. Ab79

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Haha! Brandhout! :lol:
  15. Ab79

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Zit toch iets van mame op, geen dedicated kast zo te zien op één van de plaatjes. Edit: staat er ook gewoon, meer dan 3000 games... :roll:
  16. Ab79

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Interessant inderdaad, een beetje 'the making of' van mijn configuratie 8)
  17. Ab79

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Ik voel me zeer vereerd dat ik mijzelf op korte termijn de eerste bezitter mag noemen van deze met bloed, zweet en tranen geconfigureerde setup. Hulde voor de toewijding en het doorzettingsvermogen! :) In wat minder officiële taal: Goed bezig! 😉
  18. Ab79

    Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

    Ik ben ook even wezen kijken. Vond het nog knap van mezelf dat ik het langer dan een half uur volgehouden heb. Dit vanwege de hitte, de onfrisse lichaamsgeuren en je kon er je kont amper keren. Ik was na anderhalf uur alweer thuis. Met het afhuren van een sportzaal hadden ze veel ergernis weg...
Back
Top