What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. H

    Groovymame en crt drivers vraagje

    Ik heb een vraag. de crt drivers voor groovymame werken die nou ook voor een tft scherm? Want ik kan een ati 4350 kopen die er helemaal compatible voor is maar werken de drivers dan ook voor een tft scherm? Dus ga je daar wat van merken?
  2. H

    Mame Arcade ontwikkelingen?

    Hey iedereen Ik ben weer terug van een hele tijd afwezig te zijn geweest. Ik wil binnenkort weer opnieuw beginnen met mijn mame bartop. Nu vroeg ik me af wat is nou de beste frontend en welke instellingen en software etc? Om de beste kwaliteit te krijgen van de old school arcade.
  3. H

    Mijn bartop

    Dit is mijn bartop die ik volgens mij zonder inhoud heb gekocht van almighty (marc) Hier is die tot nu toe hoe ik hem heb gekocht de buitenkant. Bovenin zit de marquee met 2 led stripjes er achter. Heb daar zelf ook usb speakers ingebouwd die aangesloten zijn op het moederbord voor het geluid...
  4. H

    Vraag over slg3000

    Hoi Ik heb een vraag over de slg3000 die te koop is bij arcadeforge.de Kan iemand mij vertellen als je de versie neemt zonder behuizing of er dan een aan en uit schakelaar op zit? En of je de intensiteit bij de scanlines dan ook kan instellen? En of het ook werkt met een resolutie van...
Back
Top