What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    Beste game van 2012

    Far Cry 3, zonder twijfel. Prachtig tropisch eiland op 3 schermen :P
  2. MarioSanchez

    Cave games info

    kweet t, heb helaas alleen een xkey
  3. MarioSanchez

    Cave games info

    Zie t al! Even in verdiepen thnx :D edit: Werkt jammer genoeg nog steeds niet met een xkey
  4. MarioSanchez

    Cave games info

    wat is dat beau?
  5. MarioSanchez

    Cave games info

    Veel mooie shooters op de 360. Wist niet dat er zoveel waren, misschien dus toch de moeite om je 360 in een cab te bouwen als ik het zo zie :D
  6. MarioSanchez

    EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

    Wowww geweldig ckong! Moet er gewoon bij zijn :D
  7. MarioSanchez

    RKLOK Work in Progress

    Mooie cab Ronnie! Good work :D
  8. MarioSanchez

    Diverse Arcade Stuff.

    you mean package instead of paketch.
  9. MarioSanchez

    [TE RUIL] ION iCade Retro Arcade Atari Gaming

    hey Edwin, stuur maar een mailtje of pm wat je bereid bent er voor te geven, wellicht komen we er uit. gr. Mario
  10. MarioSanchez

    Marquee artwork voor de NAC en E2

    Klopt had er ook al wat besteld, ene Jamie. Echt van topkwaliteit!
  11. MarioSanchez

    [TE RUIL] ION iCade Retro Arcade Atari Gaming

    ION iCade Retro Arcade Atari Gaming voor je ipad/android te ruil voor games of hardware (neo geo etc..). In perfecte staat. Ruil liever voor iets nuttigs vandaar mijn voorkeur.
  12. MarioSanchez

    Tk: Neo Geo Mvs

    pm Bjt
  13. MarioSanchez

    [gezocht] magician lord mvs neo geo

    Zal eens kijken, bedankt... goed te weten dat ze iig bestaan.
  14. MarioSanchez

    [gezocht] magician lord mvs neo geo

    heb geen idee of deze versie er is aangezien ik alleen de aes tegenkom maar ben op zoek naar de mvs versie van magician lord. wie kan mij daar aan helpen?
  15. MarioSanchez

    [GEZOCHT] Astro City in mooie staat

    Uiteraard via Ronnie gevonden :D
  16. MarioSanchez

    [gezocht] xxx-1 neo geo mvs cartridge

    wie o wie kan mij helpen aan een xxx-1 mvs cartridge voor neo geo? dank u en een fijn weekend :-) gr. Mario
  17. MarioSanchez

    [GEZOCHT] Astro City in mooie staat

    that's an aero city sanwa but thanks for your info.
  18. MarioSanchez

    Flickering van monitor op Blast City

    Interlaced cageman. Ik gebruik mala fontend met een custom theme die 640x480 is maar dan heb ik best wat flickering en zie bovendien geen verschil tussen 15 en 31khz. switches zijn goed ingesteld op 31khz. staat hij wel 31khz ondanks mijn instellingen? Hoe kan ik dat zien?
  19. MarioSanchez

    [GEZOCHT] Astro City in mooie staat

    Wie wil er van z'n Astro City af? Zoek op korte termijn een broertje voor m'n Blast omdat ik naast verticaal ook horizontaal wil. Een goed alternatief is uiteraard ook welkom. Fijne dagen leden. gr. Mario
Back
Top