What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    Feedback

    +1 voor Trol. Goed en snel geregeld kerel :-)
  2. MarioSanchez

    PC-Engine externe RGB adapter + stereo RCA

    RGB kabel via de ext port gekocht van ene Frederic (ebay: fidde_se) uit Zweden. Aardige kerel die ze zelf maakt voor rond de 65 euro. Geweldig plaatje! Aanrader.
  3. MarioSanchez

    PC-Engine externe RGB adapter + stereo RCA

    Weet ik niet want volgens mij gaat deze ook via de exp port, net wat K405 zegt.
  4. MarioSanchez

    PC-Engine externe RGB adapter + stereo RCA

    Je hebt ook een nec av box voor 8 tientjes op ebay via rca -in naar rgb -out. Makkelijk en je hoeft niet te prutsen :-)
  5. MarioSanchez

    GEZOCHT: Dreamcast VGA box

    Staat er eentje op Mp mocht je nog op zoek zijn. http://link.marktplaats.nl/m974919095
  6. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Kan t ze ook wel zo geven en dan is het snel verdiend. Ik zei 'voorkeur'. Bovendien is volgens mij niemand te beroerd om een voostel te doen. Bedankt iig!
  7. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Dat zeg ik niet dus wat heb ik niet begrepen? Ken je ze trouwens allemaal persoonlijk? Als dat zo was had je deze opmerking ook niet gemaakt.
  8. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Klopt Hasan..., en dan aangeven dat het t niet werkt. Heb t wel eens meegemaakt helaas. Enfin bij deze is de tekst aangepast. Bedankt :mrgreen: ps. mailtje al gelezen ivm een kick harness?
  9. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Lolbroek :| ..., zeg bij voorkeur ivm wederzijds vertrouwen.
  10. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Ik heb nog 2 xbox giftcards van 50 euro per stuk liggen. Uiteraard nieuw in 't plastic. Wil er graag 80 euro voor hebben. Iemand interesse? Gebruik de xbox te weinig vandaar mijn besluit ze te verkopen. Groetjes Mario
  11. MarioSanchez

    Hantarex PD40 Slim plasma 4:3

    SLG3000 ertussen, wordt het helemaal mooi :mrgreen:
  12. MarioSanchez

    current line up in de garage

    Nice cabs, bovendien top om zo'n garage te hebben. Ik kom ruimte tekort hier op m'n apppartement.
  13. MarioSanchez

    Gezocht: Sega Dreamcast VGA kabel

    Gevonden! Thnx Robert :-)
  14. MarioSanchez

    Gezocht: Amp Up/Molex connectors voor sega cabs

    Doe ik!! Hardstikke bedankt guys :-)
  15. MarioSanchez

    Gezocht: Amp Up/Molex connectors voor sega cabs

    Zou willen dat ik kon maar helaas :( Heb jij niks? Loom, connector, pins. Zoek van alles.
  16. MarioSanchez

    Gezocht: Amp Up/Molex connectors voor sega cabs

    Heren, Iemand een idee waar ik sega amp up 10 en 12 pins connectors kan krijgen hier in NL? Starcab ken ik wel maar is weer zo'n eind weg. Is voor m'n dreamcast padhacks.
  17. MarioSanchez

    Gezocht: Sega Dreamcast VGA kabel

    Nee hoor Robert, zoek de specs wel op en ik pm je morgen. Thnx!!!
  18. MarioSanchez

    Gezocht: Sega Dreamcast VGA kabel

    Leuk spul Robert. Heb je trouwens een link van het merk/type vga box?
Back
Top