What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    Beste game van 2012

    Heb er echt te veel van de eerste serie allemaal van giants ook al een hoop maar nog niet alles is uit. Is wel een dure hobby al die skylanders. Maar toch wel leuk gedaan heb er veel plezier van.
  2. vwbabe84

    Beste game van 2012

    Hij is lekker bezig he. Maar was eind 2011 dus telt niet mee. Heb in 2012 wel veel skylanders gespeeld maar of dit nou de beste game van 2012 is. Het spel verkoopt wel goed en de poppetjes nog beter maar is natuurlijk wel gericht op kids.
  3. vwbabe84

    Beste game van 2012

    Veel arcadegaming gedaan inderdaad. Maar skyrim is toch echt een mooie game en ik vermaak me er prima mee en kan er nog heel lang mee bezig zijn als ik naar ratson kijk. Ben eigenlijk pas net begonnen.
  4. vwbabe84

    [TE KOOP] MVS Neo Geo carts + PCB's + meuk

    Ben er ook mocht er wat tussen komen laat ik het wel weten. Bedankt.
  5. vwbabe84

    NVidia Shield - Handheld

    Had ik gelezen ja is wel handig als je die videokaart al hebt in je pc. Vind het ook niet echt een mooi ding maar als het lekker speelt en het werkt goed kan ik ermee leven.
  6. vwbabe84

    [TE KOOP] MVS Neo Geo carts + PCB's + meuk

    Doe mij maar sim city world edition heb ik wat te doen tot de nieuwe uitkomt. Je kan hem gewoon meenemen naar ngc ben er in principe altijd als het open is.
  7. vwbabe84

    NOZOMI GAME CENTER

    Vind het jammer had wel gekund maar heeft ratson geluk dat hij het niet hoeft te missen. Tot volgende week als jullie dan wel open zijn. :)
  8. vwbabe84

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Je kan wel busjes huren voor een weekendje dat wil ik nog steeds een keer doen. Nu maar eerst mijn vw bus legobus bouwen van 1332 stukjes ben ik nog wel even zoet mee. De prijzen zijn echt belachelijk dus ik neem wel een polo hatchback of coupe uit begin jaren 80 of een golf 1 kan je ook een...
  9. vwbabe84

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Hobby's houden het leven leuk. Je heb iets om naar uit te kijken. Ik ben zelf altijd opzoek naar dat schaalmodelletje wat ik nog niet had. En als je het dan vind voel je goed en kan je er weer trots naar kijken. Of het wachten op de game waar je al lang naar uitkijkt.
  10. vwbabe84

    Beste wensen voor 2013

    Beste wensen iedereen. Dat er veel gegamed mag worden in ngc en veel gezellige avonden. Lekker oud en nieuw gevierd met de ratsoncrew. :D
  11. vwbabe84

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa...
  12. vwbabe84

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Mijn andere hobby is zoals de meeste wel weten volkswagen. Ik ga naar meetings en verzamel schaalmodellen. Hier een kleine indruk van mijn collectie: En dit is een klein gedeelte heb nog veel meer staan. Heb ook net een lego vw bus gekocht met 1332 stukjes dus kan mijn lol nog op met die...
  13. vwbabe84

    Wreck it Ralph Nozomi invasie! Save the Date!!

    Wij zouden wel kunnen zeker bij de kuip lekker dichtbij. Ratson heeft vakantie dus we moeten het wel ergens kunnen plannen. Altijd gezellig.
  14. vwbabe84

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ik ben ook blij dat ik me aangemeld heb. Zie niet iedereen op vrijdag dus toch leuk om jullie ook hier te spreken.
  15. vwbabe84

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Werd eigenlijk wel een keer tijd. Elke vrijdag wel naar het gamecentre en niet de moeite nemen om me aan te melden.
  16. vwbabe84

    NOZOMI TAG TOURNAMENT (PICS)

    Was echt een superdag heb me weer goed vermaakt. Weer veel mensen gesproken en veel games gespeeld. Ben echt happy met mijn highscore op After burner heb wel een beetje geoefend maar had het niet verwacht. We hebben als damesteam hard gevochten :lol: en zijn blij dat we hebben meegedaan...
  17. vwbabe84

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Zal me even voorstellen omdat het zo hoort. De meeste zullen mij al kennen als de vriendin van Ratson en vaste bezoeker van Nozomi game centre. Voor de mensen die mij nog niet hebben ontmoet. Mijn naam is Jacquelien den Haan en ben 28 woon in Dordrecht. Ik ben sportinstructeur en masseur van...
Back
Top