What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    GypsyQueen gefeliciteerd

    Gefeliciteerd mijn sexy lady.
  2. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Wij kennen elkaar nu 9 jaar. Dus ook best lang. :)
  3. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Ik was al lesbisch voordat ik met Ratson ging maar heb toch besloten bij hem te blijven en dat is nu al 13 jaar. Vond het wel erg leuk om te trouwen op deze manier. Maar voor ons is het na 24 uur niet voorbij. We hebben 5 uurtjes geslapen na het stappen.
  4. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Wij scheiden op papier maar niet in ons hart. En als het volgend jaar weer kan gewoon nog een keer. We hebben een leuke nacht gehad nu lekker aan het uitgaren. :lol:
  5. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Pinkclinic feestje in Bibelot:
  6. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Ja voor 24 uur daarna is het huwelijk weer ongeldig.
  7. vwbabe84

    GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

    Vandaag zijn wij getrouwd voor 24 uur met elkaar. Voor sommige van jullie was wel duidelijk dat wij gek zijn op elkaar. Vandaag konden wij trouwen voor 24 uur voor de kerk. Er is een gayfestival in Dordrecht. Vanavond gaan we ook stappen in Bibelot naar Pink clinic. Dat wordt gezellig.
  8. vwbabe84

    Gefeliciteerd dexx!

    Gefeliciteerd.
  9. vwbabe84

    Gefeliciteerd Da Dude!

    Gefeliciteerd.
  10. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Heb helaas geen potje airhockey gespeeld had alleen euro's en geen egyptische pond. De winkeliers hebben ook liever euro's die is waardevaster voor ze. Ben nu uit mijn operatie en kan niet slapen. Ze zeggen dat je na narcose heerlijk slaapt ben om 7 uur in de avond geholpen maar ben extreem...
  11. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Laatste avond lekker oosters eten: Arcade egyptische styl:
  12. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Alleen de grote steden zoals cairo is een probleem. Maar daar ben ik al een keer geweest voor de revolutie. In Hurghada passen ze wel op geen toeristen geen geld dus die mensen houden zich rustig. Zijn blij met de mensen die nog komen. Inmiddels de 4e keer dus ook erg bekend met het gebied.
  13. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Lekker bijgekomen op vakantie. En hopelijk gaat de tempratuur hier ook omhoog maar dat zit er helaas nog niet in. Echt koud hier. Heb me goed vermaakt jammer dat mijn oma een breuk in haar teen had maar we zijn gewoon doorgegaan op half tempo gelukkig hadden we niet te veel gepland.
  14. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Boottrip mijn moeder heeft gesnorkeld en een proefduik gedaan. We hebben nog dolfijnen gezien maar lastig op foto vast te leggen. Mijn oma wilde dat nog graag 1 x haar leven zien dus hebben we haar er ook mee laten zwemmen in dolfin world.
  15. vwbabe84

    Terug uit Egypte

    Kom lekker uit 27 graden in hurghada. Voor de 4e keer met mijn moeder en oma. Was weer gezellig al heeft oma een scheurtje in haar teen opgelopen. We Hebben de vakantie lekker doorgezet op een wat rustiger tempo maar toch goed vermaakt. Hier wat Foto's: Egyptish ziekenhuis: Dolfijnenshow en...
  16. vwbabe84

    jacqueline GEFELICITEERD

    Ben van 8 tot 16 maart naar de zon. Daarna zal hij geplaatst worden. Natuurlijk krijgen jullie de foto als eerste te zien hier. Dus ik moet nog even geduld hebben.
  17. vwbabe84

    jacqueline GEFELICITEERD

    Heb bewust mijn verjaardagkado uitgesteld tot na de vakantie. Ik wil graag het run to the arcadelogo op mijn been laten zetten. En dan kan ik niet zwemmen of in de zon. Gelukkig wel mijn samsung note 2 binnen gekregen dus zat niet met lege handen.
  18. vwbabe84

    jacqueline GEFELICITEERD

    Ik zal dat ook altijd blijven. Ik word nog regelmatig om legitimatie gevraagt of ik wel 18 ben. Die meiden van tegenwoordig zien er een stuk ouder uit en dan denken ze omdat ik geen make up gebruik dat ik jong ben. Best lachen als ze dan mijn legitimatie zien. Schamen ze zich dood.
  19. vwbabe84

    jacqueline GEFELICITEERD

    Bedankt jongens. Ook voor de keverfoto's. Alweer 29 op naar de 30 en er als 25 uit blijven zien. 😉
Back
Top