What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ik zal dit weekend de specs checken en wat meer foto's maken. :) dat is het wat duidelijker.
  2. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ik overweeg mijn vertical setup voor een mooi bod weg te doen inclusief een wireless 360 controller. De setup heeft nog wat TLC nodig maar indien iemand interesse heeft kan hij of zij een berichtje sturen. Hij hoeft in principe niet weg maar ik denk dat er iemand anders meer plezier mee kan hebben.
  3. P

    Playstation 4!

    http://www.bol.com/nl/p/sony-playstatio ... 031403805/
  4. P

    Playstation 4!

    Hopelijk is dit de juiste plek... Er is momenteel een gruwelijk goede aanbieding op bol.com! Playstation 4 + 2 Controllers + Playstation camera + Last for Us 439 euro! Paar dagen geleden nog 480 euro toen ook al een goede deal! Ik heb hem zelf zojuist besteld. Als jij nog een ps4 zoekt of...
  5. P

    Verkocht

    Kan je wat meer vertellen over de fba en de games? Lijkt me gaaf dit in te bouwen in mijn naomi Universal echter moet ik daar ook padhacks voor in laten bouwen kan je dat ook toevallig?:p
  6. P

    TK: Type X2 Mobo + SSFIV AE

    Is het mogelijk hier meerdere taito x2 games op te installeren?
  7. P

    leuke 'arcade' monitor

    http://www.eizoglobal.com/products/flex ... index.html Vierkant formaat 26.5" (67cm) LCD Monitor Kost een hoop maar eventueel idee als alle crt schermen zijn uitgestorven. http://tweakers.net/nieuws/100817/eizo- ... t-uit.html
  8. P

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    lYg4E8qsLwM
  9. P

    Veiling displays nog maar 2,5 uur voordat hij sluit

    ik heb ooit een reclame display gekocht van samsung bij een veilingsite. BVA of Daanauctions 1 van de 2. Ik heb er een hele vette vertical shmup 'arcade' voor teruggekregen :) Maar idd btw en veilingkosten maar dat is bijna altijd het geval bij zulke veilingen. Ben benieuwd of je nog wat heb...
  10. P

    Veiling displays nog maar 2,5 uur voordat hij sluit

    Hoi, Ik zag onlangs een veiling van displays en voornamelijk touchscreen. https://www.bva-auctions.com/auction/index/12910 De prijzen waren na dag 1 absurd hoog dat ik er van af zag om maar iets te bieden. Nu kijk ik nogmaals en de prijzen zijn aanzienlijk beter nu. Ik heb een vermoeden dat...
  11. P

    RKLOK Work in Progress

    Heel gaaf. Ik hou van het simpele design. Heel strak
  12. P

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    Linkje naar die aurora ik ben benieuwd naar de frontend
  13. P

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Nozomi is gewoon een hechte community waarbij iedereen een passie heeft voor arcade games. Dan is het gebrek aan introductie en het verkopen van een product zonder enige goede uitwerking/onderbouwing een hekelpunt voor vele hier. Introduceer je, geef een goede review omtrent hetgeen wat je...
  14. P

    Hyperspin

    Super gaaf :) nu hopen dat hyperspin je een mooie deal kan geven voor de afgenomen systemen en dergelijke. Ik heb zelf een naomi met een ipac, kan dit naadloos op elkaar worden aangesloten?
  15. P

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Vet Psy ik kijk uit naar je nieuwe topic!
  16. P

    O O O O Otaku container #3

    Die blanc is echt een vette cab!
  17. P

    V/IC : 3XPioneer 4:3 Plasma dé ultieme tv voor Retro en Tate

    Ooooooooh is er not 1 beschikbaar?! Ik heb interesse
  18. P

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Vrijwel alle 8 en 16 bit systemen. MAME (arcade games) Neogeo etc. En paar naomi titels Heb ook hoop playstation games maar daar heb ik zelf geen interesse in. Er zit nog steeds hoop troep tussen. Dus ben overgestapt om een leuke raspberry pi setup te maken met emulationstation frontend...
  19. P

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Ik snap niet zo goed wat je met bovenstaande comment bedoeld. Maar anyway ik heb een combinatie van allerlei romsets gecombineerd met de wel bekende 2/3/4TB 'Hyperspin project'.
  20. P

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Ik heb tijd geleden een hyperspin collectie lopen klooien en dat ging redelijk aardig. al is het juist de kunst om het alle onnodige te verwijderen. ik ben reuze benieuwd psykick en heb enorm veel interesse om jou in je brouwsel in mijn cab te plaatsen :)!
Back
Top