What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    Laser Snij service

    Prachtig! Kan het door half gebogen plastic een pefect gat of rechthoek maken?
  2. MarioSanchez

    WTB: Viletim

    Ben niet weg van emulatie bovendien werkt lang niet alles goed. Ik heb voor die viletim v2 maar 80 euro betaald bij Tim in Australie (incl verzendkosten) en voor een pi2jamma met pi3 ben ik al snel 170 euro kwijt.
  3. MarioSanchez

    WTB: Viletim

    Same here :-) Is voor m'n NAC en wil 'm gebruiken voor de Dreamcast. Heb je m nog?
  4. MarioSanchez

    WTB: Viletim

    Great!!! Dank je :D
  5. MarioSanchez

    WTB: Viletim

    Ben op zoek naar een viletim scart2jamma of een heel goed alternatief (liefst met ps2 controller interface) voor een andere cab. Alvast bedankt :D
  6. MarioSanchez

    Taito Vewlix C

    Well done Chris!
  7. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Yup, weet ik. For the time being. Thnx kerel :-)
  8. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Voor degene die er wat aan hebben. Dit is de tijdelijke oplossing. PSU 400-5198-01
  9. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Update: PSU opgemeten en 5v geeft belast amper 1v dus het moet de voeding zijn. M'n blast is nog keurig 5.11v trouwens :-) Aangezien ik er momenteel niet aan kan komen zal ik de oude voorlopig doorlussen naar een cheap Hei Ma of Wei Ya voeding. Iemand eentje in de aanbieding?
  10. MarioSanchez

    Mijn volgende cab - info verzamelen

    Egret 2 of 3 :D
  11. MarioSanchez

    Monitor gezeik

    Hoop ellende Muf. Sterkte maar je zit hier wel goed denk ik.
  12. MarioSanchez

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Geweldige aankoop maar mag ook wel voor het geld. Veel plezier er mee iig :D
  13. MarioSanchez

    NAC sync issues

    TOP! :D
  14. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Bedankt. Weet ik maar YHA is?
  15. MarioSanchez

    WTB: Sega NAC power supply

    WTB: Sega NAC power supply. Prijs komen we vast wel uit.
  16. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Kweet 't pff... Ben ik me bewust maar zit r niet te wachten. Heb slechts 29.000 op de teller staan dus in feite heb ik gewoon pech met voeding. Wil nu ook een 4000 in de nac maar ze zijn alleen zo moeilijk te vinden, laat staan de prijs en in de tussentijd zal ik toch een noodoplossing moeten...
  17. MarioSanchez

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Fingerlicking good :-)
  18. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Hahaha klopt :-) Bedoelde vd psu ipv monitor want dan ben ik verder van huis.
  19. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Hey Cage, Je bedoeld de caps vd psu?
  20. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Ga ik vanavond meten Pascal. Heb de voeding er nu uit geschroefd en ga straks alle contacten iig schoonmaken.
Back
Top