What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. evildoberman

    Japanse Famicom (mini) en Gameboy games

    gaaf zo zie ik je staan op arcade otaku met een antwoord op men vraag nu koop ik een game op ebay van je !:) Ok geregeld thnx !!
  2. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    Absoluut wegblijven bij dit volk ,bij ophalen had ie mijn scherm gewoon buiten gezet ,niks erover ofzo iedereen had hem zo mee kunnen nemen .niemand die er was ,slechtse service ooit ,mensen blijf hier aub weg !!!!!
  3. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    chassis is op weg naar uk (grantspain)voor repair ,is eerst bij arcadia in belgie geweest de goede man ( ahum )wilde maar lieft 450 euro voor de reparatie omdat ik zijn ingebrande verotte scherm niet wilde kopen
  4. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    ja dat wel dat kun je horen
  5. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    Ja het recappen is al gedaan
  6. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    Die neemt op het moment geen arcade monitors meer aan wegens drukte :cry:
  7. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    hoi vandaag de astro 2 aangezet en jawel 2 seconde beeld toen niks meer ..... zekeringen nagekeken die blijken goed te zijn . er is geen neckglow ..... als ik de degaus know indruk hoor je hem wel degausen ... is er iemand die me opweg kan helpen danwel kan repraren danwel een andere ms8 29...
  8. evildoberman

    [TE KOOP] Nieuwjaars opruiming

    dan zou ik hem wel heel graag willen ,hoe gaan we dat doen ?
  9. evildoberman

    [TE KOOP] Nieuwjaars opruiming

    Hoi zou ik met de mak strike v1 een pandora box op tv kunnen gebruiken ?zo ja zou ik hem heel graag van je willen overnemen
  10. evildoberman

    Fijne feestdagen

    fijne jaarwisseling iedereen en veel game plezier !!!!!1
  11. evildoberman

    Gotta start somewere

    Heb ook maar eens besloten de stap de nemen en over te gaan naar het geweldige speelgoed van onze oosterse buren :)
  12. evildoberman

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    Ok dan laat ik hem verder zo ,we zijn toch wat verwend met de perfecte geometry met de huidige led monitors zeg
  13. evildoberman

    Gotta start somewere

    hey ratson ik ken je nog wel van de neo geo forum :)
  14. evildoberman

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    op de grote fotos is het misschien niet goed te zien .daarom even een foto van de linker/middenkant na de capkit blijft dit stuk toch wazig
  15. evildoberman

    Gotta start somewere

    Bedankt iedereen voor de toffe reacties en het aangename welkom !!
  16. evildoberman

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    ik zal het even met een capkit proberen is het dan nog niet goed zal ik even een foto maken
  17. evildoberman

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    Het beeld is in de buitenste hoeken ook bijzonder wazig vergeleken met het midden
  18. evildoberman

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    Hoi ik zoek dus een monitor voor men 2e astro city er zit nu een toshiba tube in chassis is een nanao ms8-29 maar krijg het beeld niet zoals het hoort (convergence is way off) beeld is wazig na een tijdje kijk je je echt scheel erop mocht iemand hem eventueel voor me na willen kijken...
Back
Top