What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by stevuns

  1. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ja voor mij ook retro. Kan het geduld voor andere games niet opbrengen en ook het gebrek aan tijd..
  2. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Thanks! Ja het blijft leuk om te gamen. Paar jaar gestopt maar op een gegeven moment gaat het weer kriebelen. :|
  3. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi allemaal. Weer even terug. Alles goed hier? Weer de hobby opgepakt gezien we veel thuis zijn. Speel veel switch en ps4 ( retro games / indie games). Gr stevuns
  4. S

    Neo Geo MVS Games, Pulstar, Blazing star, STV Multi board

    Heb eventueel wel interesse in Fatal Fury 3 mocht de koop niet doorgaan. Gr Steven
  5. S

    Kopen jullie nog actief retro spul?

    Ik spaar eigenlijk ook alleen nog maar MVS. houd ook erg van consoles,maar gebruik voor de snes en famicom everdrives. Gaat me tegenwoordig puur om het gamen en het scheelt ruimte. 😉
  6. S

    Gefeliciteerd Doc81!

    Gefeliciteerd kerel!
  7. S

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Cool! Ben benieuwd naar de laadtijden van de games.
  8. S

    Gezocht samurai shodown/ spirits 3 mvs

    Top stuur je een bericht.
  9. S

    Gezocht samurai shodown/ spirits 3 mvs

    Bump.. topic aangepast. Iemand die die common game kan missen? Bedankt voor het kijken
  10. S

    Nintendo Switch

    Ik heb door mijn kleine kinderen nog niet eens aan mijn wiiu toegekomen. Ga dat spul dus eerst maar eens spelen en SWITCH dan na een jaar.
  11. S

    Nintendo Switch

    Ik wacht nog even af. Ben benieuwd wat er allemaal nog meer uit gaat komen.
  12. S

    Gezocht samurai shodown/ spirits 3 mvs

    Hallo daar. Mijn cart heeft het begeven. iemand hier die dit spel aan mij zou willen verkopen? :)
  13. S

    TK: Wii U 32GB verkocht

    mooie aankoop Psykick! Heb er sinds kort ook een. Erg fijn apparaat.
  14. S

    HDMI Classic Mini NES

    Zier er leuk uit maar speel alles nog steeds via mijn oude xbox. CRT tv erbij en klaar. Moet ook bekennen dat ik gewoon geen ruimte meer heb voor verzamelobjecten..
  15. S

    Cthulhu's game room (by night).

    In de woonkamer? goed bezig :D
Back
Top