What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Péé

  1. Péé

    Nozomi Event 2018 Poll! Cancelled!!

    Blijft toch gaaf hoor, 4-player Outrun. Was het druk ondanks het warme weer?
  2. Péé

    Amsterdam BlastGalaxy komt eraan

    Heel mooi... dat is kunst.
  3. Péé

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Die zien er nog heel mooi uit. Typisch dat de verkoper geen foto heeft bijgevoegd waarop de kasten aan staan.
  4. Péé

    [GEZOCHT] Flyback Goldstar monitor

    Precies dat, ja. Ik ga ermee bezig!
  5. Péé

    [GEZOCHT] Flyback Goldstar monitor

    Bedankt voor de tips jongens! @Asure, ik ben verbaasd dat je zo weet om welk chassis het gaat, want ik heb zojuist op Kortek KTN-20 gegoogled, en kom op het exact zelfde chassis uit als de mijne. Typisch dat er nergens een merk staat vermeld, maar goed ik ben al blij dat ik nu weet waar ik naar...
  6. Péé

    [GEZOCHT] Flyback Goldstar monitor

    Dag allen, zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een Flyback voor een Goldstar 19 inch monitor, deze heeft een SEM chassis. Het nummer op de Flyback is TCA-50B02. Mocht iemand iets hebben liggen dan verneem ik dat graag!
  7. Péé

    A guide to setup/adjust Arcade Monitors

    Inderdaad interessant, bedankt voor de link.
  8. Péé

    Wie helpt me aan een complete Neo Geo MVS collectie?

    Zo! die "letters" zien er gaaf uit :)
  9. Péé

    Amsterdam BlastGalaxy komt eraan

    Zo! leuk filmpje, dat klinkt veelbelovend :D Ik ben ook verbaasd dat jullie zo snel zoveel kasten weten te verzamelen. Die haal je uit het buitenland denk ik, of is er toch een groot aanbod in Nederland?
  10. Péé

    NEC XM29 plus Monitor

    Except for that last sentence, I understood everything that you wrote :mrgreen:
  11. Péé

    [GEZOCHT] Neo Geo controller chip

    Hallo mensen! Onlangs heb ik een Neo Geo mvs 2 slots systeem gekocht, maar bij speler 2 werkt de joystick niet naar rechts. De schakelaars, bekabeling, printplaat etc. heb ik reeds doorgemeten en gecontroleerd, ook de "lange" weerstand (RRC CRE401) bij de controller poort zijn mijns inziens...
  12. Péé

    Gezocht beelscherm voor astro city 2 (nanao ms8-29)

    Hoe het tijdens spelen is, weet ik niet, maar zoals eerder gezegd bleef ook ik er met mijn worstvingers vanaf. Dit ziet er nl. prima uit.
  13. Péé

    [Gezocht] ps2 memorycard met freemcboot

    Ik kan je niet aan zo'n kaartje helpen. Echter, tenzij je er iets op tegen hebt, kun je eenvoudig een chipje installeren?
  14. Péé

    DDR-EXP V7 - Event 9-21

    Ik had nog nooit van zo'n evenement gehoord, nu is het ook een feit dat ik in een grot leef.... Het idee klinkt goed, eens een keer wat anders :)
  15. Péé

    daarom kon ik niet verhuizen.....

    Ziet er gezellig uit! Samen gamen is toch super, zo anders dan online spelen.
Back
Top