What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by c4ke

  1. c4ke

    [TK] Divers spul: Games,Etc.

    Hoeveel voor de gehele Saturn set (console + games) + Gunbird en R-Type voor de PS2 + Strikers 1945 II voor de PS1? ;-)
  2. c4ke

    TK: PS Vita. Verkocht

    Voor 100,- euro wil ik mij wel eens aan de PS Vita wagen. :-)
  3. c4ke

    [Verkocht] Hantarex PD40 Slim plasma 4:3

    Helemaal mee eens Jinxz. En dit scherm is ook nog eens fluisterstil. Echter gebruik ik 'm gewoon te weinig, en dat is zonde. Scherm is inmiddels gereserveerd. :-)
  4. c4ke

    [Verkocht] Hantarex PD40 Slim plasma 4:3

    Ik heb hier een Hantarex PD40 4:3 Plasma monitor staan inclusief bijbehorende afstandsbediening. Het is dus een 40" scherm dat zich erg goed leent voor VGA beeld, zoals een Dreamcast of een Xbox. Werkt ook prima met je oude consoles via composite ingang. Ik heb dit scherm nog niet zo lang...
  5. c4ke

    Hantarex PD40 Slim plasma 4:3

    Hrm, interessant! Lijkt me wel wat in combinatie met de Dreamcast + VGA. :-) Hoe verhoudt dit scherm zich tegenover de Pioneer PDP 4:3 Plasma? En ik neem aan dat een RGB female scart -> d-sub 9 kabel ook prima werkt met dit scherm (bijv. om een PS1 of aan te sluiten)?
  6. c4ke

    PVM discoloration op te lossen?

    Nog even het resultaat met het plaatsen van een magneet (van zo'n interne computerspeakertje): - foto - Dit lijkt eigenlijk het beeld weer volledig te herstellen. Nja, heb gelukkig nog wat andere PVM's staan welke top werken. :-)
  7. c4ke

    PVM discoloration op te lossen?

    Heb ik inderdaad ook even geprobeerd, maar lijkt geen enkel effect te hebben. Na het aanzetten van de monitor klik ik momenteel een magneetje (uit zo'n interne computerspeaker) vast aan de linker zijkant. En dan is het beeld eigenlijk weer goed. Alsof je de boel weer in de goede richting duwt...
  8. c4ke

    PVM discoloration op te lossen?

    Degauss coil (demagnetiseer ring) geprobeerd, maar het probleem blijft. Als ik bijv. een schroevendraaier boven de beeldbuis houdt, dan lijkt het beeld ineens aardig goed. Het ding komt uit het buitenland, dus misschien iets met afstellen?
  9. c4ke

    PVM discoloration op te lossen?

    Ik heb onlangs een PVM 14L5 kunnen overnemen. Eentje die eigenlijk alles slikt, dus zowel 15khz als 31Khz en ook SD / HD. Nu is er alleen een probleem met flinke 'discoloration' (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) vanuit de linker bovenhoek. Ziet er dus zo uit: - foto- Kan dit...
  10. c4ke

    Vraag aan onze noorderlingen

    Yup!
  11. c4ke

    Feedback

    En weer een dikke +1 voor stevuns. Uitstekend verpakt en snel verzonden/ontvangen.
  12. c4ke

    Feedback

    Dikke +1 voor stevuns. Complimenten voor het (meer dan) uitstekend verpakken en snel leveren van de games.
  13. c4ke

    BNC -> VGA

    Dit is exact de bedoeling. Ik heb voor deze oplossing gekozen omdat ik geen Super Emotia kon vinden/krijgen en ook graag andere apparatuur (PC) op een 15Khz monitor wil kunnen aansluiten. Tevens heb ik nu volledige controle over de geometrie van het videobeeld, zoals horizontale en verticale...
  14. c4ke

    BNC -> VGA

    Een Extron RGB 201Rxi, maar kan ook direct op een PVM. Kabel werkt inderdaad probleemloos beide kanten op. Heb het al een tijdje draaien. Mijn setup is nu als volgt: - foto - Ben vooral erg weg van Guilty Gear X, Twinkle Star Sprites en Sega Rally 2 op de DC.
  15. c4ke

    BNC -> VGA

    @Jinxz: Dat is dus exact wat ik zelf ook denk. Ik heb nog een aantal mensen hierover kunnen vragen en men geeft aan dat dit prima moet werken. Binnenkort maar eens gaan proberen. :-)
Back
Top