Stemwijzer
Stemwijzer
Nou, laten we de stemwijzer eens doen.
Jullie mogen mijn uitslag best weten, interesseert me verder toch niks, stemmen doe ik ook nooit meer.
1. EénNL
2. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
3. D66
4. Fortuyn
5. Partij voor de Dieren
Wat is jullie top 5 en wat de fuck is EenNL? Nooit van gehoord haha.
Jullie mogen mijn uitslag best weten, interesseert me verder toch niks, stemmen doe ik ook nooit meer.
1. EénNL
2. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
3. D66
4. Fortuyn
5. Partij voor de Dieren
Wat is jullie top 5 en wat de fuck is EenNL? Nooit van gehoord haha.

Toch zal ik, mits ik zal mogen stemmen, niet op Fortuyn stemmen. Zonder Pim is de partij naar de klote gegaan en andanks enkele goede punten heb ik totaal geen vertrouwen in deze partij. Wilders heb ik meer vertrouwen in, alhoewel hij af en toe wat doorschiet in zijn uitlatingen.
En Mano, ik ken zelf enkele mensen die blanco stemmen, maar wat is dan jouw reden om blanco te gaan stemmen?
- d
- Active Level:
Blanco stemmen is het beste als je niet 100% eens bent met het politieke stelsel.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
d wrote:Blanco stemmen is het beste als je niet 100% eens bent met het politieke stelsel.
moeten mensen alleen daarna niet gaan zeuren dat er niks voor ze gedaan wordt of dat het allemaal zo kut is

Ik denk dat er echt geen enkele partij 100 % voldoet aan iemands wensen, dat kan denk ik niet maar ze kunnen vaak wel in de buurt komen
Zojuist ook maar even de stemwijzer gedaan en verassend genoeg met stip op 1 meneer Wilders......gevolgd door de pvda. Had ik zelf niet echt gedacht, meestal is het advies wel hetzelfde in de top3 bij mij.
Ik heb nog niet gekeken op welke punten ik het eens en oneens ben want dat kan ook nog wel eens belangrijk zijn.
Toch maar eens wat partijprogramma`s gaan lezen dit jaar wie weet leren we nog wat