Stemwijzer

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Stemwijzer

Post by Ken » Tue Oct 31, 2006 14:50

Nou, laten we de stemwijzer eens doen.

Jullie mogen mijn uitslag best weten, interesseert me verder toch niks, stemmen doe ik ook nooit meer.

1. EénNL
2. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
3. D66
4. Fortuyn
5. Partij voor de Dieren

Wat is jullie top 5 en wat de fuck is EenNL? Nooit van gehoord haha.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue Oct 31, 2006 15:31

Image

Maar zal waarschijnlijk blanco stemmen.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 31, 2006 17:58

Image

Toch zal ik, mits ik zal mogen stemmen, niet op Fortuyn stemmen. Zonder Pim is de partij naar de klote gegaan en andanks enkele goede punten heb ik totaal geen vertrouwen in deze partij. Wilders heb ik meer vertrouwen in, alhoewel hij af en toe wat doorschiet in zijn uitlatingen.

En Mano, ik ken zelf enkele mensen die blanco stemmen, maar wat is dan jouw reden om blanco te gaan stemmen?
MajorTom

Post by MajorTom » Tue Oct 31, 2006 18:38

1. Fortuyn
2. EénNL
3. D66
4. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
5. SP

Yay, maar stem toch niet. Ik geloof niet in onze politiek, onzin praatjes allemaal. Zelfs bij Fortyun heb ik nog niet eens zoveel overeenkomsten.
Tijd voor revolutie! :p
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 31, 2006 19:39

Trouwens Ken, EenNL is een rechtse partij opgericht door Pastors. Deze kennen we allemaal natuurlijk van Leebaar Rotterdam van voornamelijk de tijd van Fortuyn, door wie hij naar voren werd geschoven toen hij nog tamelijk onbekend was.
Dem.

Post by Dem. » Tue Oct 31, 2006 22:30

1. VVD
2. D66
3. EenNL
4. Wilders
5. CDA

Whatever. :)
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue Oct 31, 2006 23:06

Qua politieke voorkeur zijn we allemaal wel gelijk gestemd zo te zien :lol:.

Ik weet nog niet 100% zeker of ik blanco zal stemmen, maar als ik blanco stem zal het een 'tegen' stem zijn. Ik wacht rustig af.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Oct 31, 2006 23:16

op 1 de pvda en op 2 groenlinks, goh en op 3 de sp. Wat zal ik toch gaan stemmen lol. Zal wel een linkse partij worden :p
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Nov 01, 2006 00:11

Net even Pauw & Witteman gekeken en ik vind dat dhr. Nawijn ook zeker goede punten heeft, en op bepaalde vlakken niet dramatisch doordraaft zoals bij Wilders op sommige punten wel zo is naar mijn mening. Leuk om te kijken, jammer van de kinderachtige 'Meiden van Halal' oid... :roll:
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Nov 01, 2006 01:28

had overwegend veel linkse partijen

maar ik stem blanco
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Nov 01, 2006 08:28

Blanco stemmen is het beste als je niet 100% eens bent met het politieke stelsel.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed Nov 01, 2006 09:28

d wrote:Blanco stemmen is het beste als je niet 100% eens bent met het politieke stelsel.

moeten mensen alleen daarna niet gaan zeuren dat er niks voor ze gedaan wordt of dat het allemaal zo kut is :)

Ik denk dat er echt geen enkele partij 100 % voldoet aan iemands wensen, dat kan denk ik niet maar ze kunnen vaak wel in de buurt komen

Zojuist ook maar even de stemwijzer gedaan en verassend genoeg met stip op 1 meneer Wilders......gevolgd door de pvda. Had ik zelf niet echt gedacht, meestal is het advies wel hetzelfde in de top3 bij mij.
Ik heb nog niet gekeken op welke punten ik het eens en oneens ben want dat kan ook nog wel eens belangrijk zijn.

Toch maar eens wat partijprogramma`s gaan lezen dit jaar wie weet leren we nog wat :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Mittens666

Post by Mittens666 » Thu Nov 09, 2006 19:59

1 Groep wilders
2 Een NL
3 Partij voor de Dieren
4 VVD
5 Fortuijn
Post Reply