Jaar of 2 geleden een Gradius The Slot gekocht en werkend in de opslag gezet.
Van de week weer eruit gehaald en krijg Error EE op het scherm.
Wat ik zover heb kunnen vinden is dit een RAM error en mogelijk opgelost met een reset, maar heb geen idee hoe...?
Iemand een idee of heeft iemand er goede documentatie van?
https://imgur.com/a/nkz8Jwt
Iemand ervaring met Pachislo machines?
Re: Iemand ervaring met Pachislo machines?
je zou even ad de smoker van pachigames.nl kunnen vragen. misschien dat hij je op weg kan helpen.

Verschilt wel een beetje per machine hoor,
Bij mijn Aladdin zit het reset slotje rechtsboven.
In een notedop: reset slotje of schakelaar omzetten, machine aanzetten en dan zie je ergens de odds instelling. Dat is een getal tussen 1 en 6. Bij mijne zie je dat achterin de kast. Odds instelling zou ik gelijk op 4 of 5 zetten, dan spelen ze meestal het leukst.
Mijne heeft een knop onder het reset slotje om de odds te veranderen. Daarna even de joystick 10 sec vasthouden in welke richting dan ook. Slotje weer terug en eventuele klepje wat ervoor zit ook weer dichtdoen.
Dan start de machine op en is hij gereset.
Bij mijn Aladdin zit het reset slotje rechtsboven.
In een notedop: reset slotje of schakelaar omzetten, machine aanzetten en dan zie je ergens de odds instelling. Dat is een getal tussen 1 en 6. Bij mijne zie je dat achterin de kast. Odds instelling zou ik gelijk op 4 of 5 zetten, dan spelen ze meestal het leukst.
Mijne heeft een knop onder het reset slotje om de odds te veranderen. Daarna even de joystick 10 sec vasthouden in welke richting dan ook. Slotje weer terug en eventuele klepje wat ervoor zit ook weer dichtdoen.
Dan start de machine op en is hij gereset.
top, nu dus op zoek naar een reset key...
Heb wel een slotje gevonden rechtsboven in de kast maar heb er geen sleutel voor
Of maar ff eruit halen en ombouwen naar een schakelaar dus
Heb wel een slotje gevonden rechtsboven in de kast maar heb er geen sleutel voor

Of maar ff eruit halen en ombouwen naar een schakelaar dus

Bam! Up n running again 
Idd ff reset doen en gelukkig de service key gevonden onderin mijn bak met coins.

Idd ff reset doen en gelukkig de service key gevonden onderin mijn bak met coins.